مک

نحوه پیدا کردن وضوح صفحه نمایش در مک

دانستن وضوح ( پیکسل ) صفحه نمایش مک به شما کمک می کند اطلاعات زیادی را درباره وضوح صفحه نمایش مک به شما می دهد بنابراین لازم است نحوه پیدا کردن آن را بدانید. اگر یک بازی یا برنامه تمام صفحه را با رزولوشن بومی اجرا کنید ، تصویر به بهترین شکل ممکن به نمایش در می آید ، بنابراین در اینجا نحوه فهمیدن این مطلب آورده شده است.

مرتبط: نحوه عیب یابی و تغییر دستگاه های خروجی صدا در مک

پیدا کردن وضوح صفحه نمایش در مک

ابتدا روی نماد Apple در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید و “About This Mac” را انتخاب کنید.

در پنجره ظاهر شده ، روی برگه “Displays” کلیک کنید.

نحوه پیدا کردن وضوح صفحه نمایش در مک

در صفحه بعد ، اطلاعات مربوط به صفحه نمایش (یا نمایشگرهایی) را که داخلی یا به Mac خود متصل کرده اید ، مشاهده خواهید کرد.

وضوح صفحه مجموعه ای از اعداد است که دقیقاً بعد از اندازه نمایشگر در پرانتز ذکر شده است. به عنوان مثال ، در لیست ذکر شده “27 اینچ (2560 * 1440)” آمده است ، به این معنی که Mac در این تصویر دارای صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح پیکسل 2560*1140 است.

(توجه داشته باشید که “About This Mac” بدون در نظر گرفتن تنظیمات وضوح در تنظیمات سیستم ، همیشه وضوح تصویر اصلی (ایده آل) را نشان می دهد.)

نحوه پیدا کردن وضوح صفحه نمایش در مک

اگر بیش از یک نمایشگر به Mac خود متصل داشته باشید ، همه آنها را در این پنجره مشاهده خواهید کرد. در اینجا یک مثال آورده شده است. با یک نمایشگر خارجی ، وضوح تصویر اصلی آن را دقیقاً زیر نام آن پیدا خواهید کرد.

نحوه پیدا کردن وضوح صفحه نمایش در مک

اکنون که از رزولوشن بومی نمایشگر خود مطلع شدید ، می توانید از آن برای اجرای بازی ها با بهترین کیفیت ، پیدا کردن تصاویر پس زمینه دسک تاپ متناسب با صفحه نمایش و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر می خواهید  تنظیمات وضوح خود را تنظیم کنید ، About This Mac کار را آسان می کند. فقط روی دکمه “Displays Preferences” در این پنجره کلیک کنید و مستقیماً به “System Preferences” منتقل می شوید که می توانید تنظیمات نمایشگر خود را متناسب با نیازهای خود انجام دهید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید