ویندوز 10

نحوه چاپ و پرینت گرفتن PDF ( پی دی اف ) در ویندوز 10

در ویندوز 10 به لطف ویژگی چاپ داخلی می توانید در هر برنامه ای PDF چاپ کنید. دیگر نیازی به استفاده از چاپگر قدیمی XPS یا نصب یک برنامه جانبی نیست. در ادامه نحوه چاپ و پرینت گرفتن پی دی اف در ویندوز 10 را توضیح می دهیم.

مرتبط: نحوه تبدیل یک صفحه اکسل به صورت پی دی اف ( PDF )

نحوه چاپ پی دی اف در ویندوز 10

برای شروع ، سندی را که می خواهید چاپ کنید باز کنید. کادر گفتگوی چاپ را در برنامه پیدا کرده و باز کنید. جایی که این مکان وجود دارد با توجه به برنامه متفاوت خواهد بود ، اما معمولاً می توانید به File> Print بروید ، یا فقط روی یک نماد چاپگر کلیک کنید.

Print to PDF on Windows 10

وقتی پنجره “Print” باز شد ، روی “Microsoft Print to PDF” در قسمت “Select Printer” کلیک کنید. سپس بر روی “Print” در پایین پنجره کلیک کنید.

Print to PDF on Windows 10

هنگامی که پنجره “Save Print Output As” ظاهر می شود ، نام پرونده را تایپ کنید و سپس مکانی را که می خواهید فایل را ذخیره کنید انتخاب کنید (مانند Documents  یا Desktop). وقتی کارتان تمام شد ، روی “Save” کلیک کنید.

Print to PDF on Windows 10

سند چاپ شده به عنوان یک فایل PDF در محلی که شما انتخاب کرده اید ذخیره می شود. اگر روی فایلی که تازه ایجاد کرده اید دو بار کلیک کنید ، باید نحوه ظاهر آن را مشاهده کنید.

یک سند PDF چاپ شده به PDF.

از آنجا ، می توانید پرونده خود را کپی کنید ، از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید یا برای مراجعه بعدی ذخیره کنید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید