نحوه چاپ و پرینت گرفتن PDF ( پی دی اف ) در ویندوز 10
در ویندوز 10 به لطف ویژگی چاپ داخلی می توانید در هر برنامه ای PDF چاپ کنید. دیگر نیازی به استفاده از چاپگر قدیمی XPS یا نصب یک برنامه جانبی نیست. در ادامه نحوه چاپ و پرینت گرفتن پی دی اف در ویندوز 10 را توضیح می دهیم.
مرتبط: نحوه تبدیل یک صفحه اکسل به صورت پی دی اف ( PDF )
نحوه چاپ پی دی اف در ویندوز 10
برای شروع ، سندی را که می خواهید چاپ کنید باز کنید. کادر گفتگوی چاپ را در برنامه پیدا کرده و باز کنید. جایی که این مکان وجود دارد با توجه به برنامه متفاوت خواهد بود ، اما معمولاً می توانید به File> Print بروید ، یا فقط روی یک نماد چاپگر کلیک کنید.
وقتی پنجره “Print” باز شد ، روی “Microsoft Print to PDF” در قسمت “Select Printer” کلیک کنید. سپس بر روی “Print” در پایین پنجره کلیک کنید.
هنگامی که پنجره “Save Print Output As” ظاهر می شود ، نام پرونده را تایپ کنید و سپس مکانی را که می خواهید فایل را ذخیره کنید انتخاب کنید (مانند Documents یا Desktop). وقتی کارتان تمام شد ، روی “Save” کلیک کنید.
سند چاپ شده به عنوان یک فایل PDF در محلی که شما انتخاب کرده اید ذخیره می شود. اگر روی فایلی که تازه ایجاد کرده اید دو بار کلیک کنید ، باید نحوه ظاهر آن را مشاهده کنید.
از آنجا ، می توانید پرونده خود را کپی کنید ، از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید یا برای مراجعه بعدی ذخیره کنید.