موبایل اندروید و تبلت

آیا می توانید فیس تایم ( FaceTime ) را در اندروید نصب کنید؟

کاربران آیفون و آیپد می توانند از طریق فیس تایم با دوستان خود به صورت تصویری صحبت کنند . شاید با خودتون فکر کنید که کابران اندروید هم می توانند برنامه فیس تایم را نصب و استفاده کنند؟ شما از جواب راضی نخواهید بود ، اما همچنین خوشحال خواهید شد که بدانید اگر می خواهید با دوستان اپل محور خود گپ بزنید گزینه های دیگری وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا می توانید فیس تایم ( FaceTime ) را برای اندروید نصب کنید؟

ما صریح خواهیم گفت: هیچ FaceTime برای اندروید وجود ندارد. اپل این ویژگی را در سال 2010 معرفی کرد. شما نمی توانید از فناوری چت ویدیویی استفاده کنید ، مگر اینکه iPad ، iPhone ، iPod touch یا Mac داشته باشید.

این تعجب آور نیست برای اپل ساده تر است که این ویژگی را به سیستم عامل خود محدود کند ، زیرا تعداد بسیار بیشتری از تلفن ها و رایانه های لوحی اندرویدی وجود دارد. با این حال ، اگر ساده ترین راه ممکن برای چت ویدیویی با دارندگان دستگاه های اپل را بخواهید با ما در ادامه همراه باشید.

گزینه های جایگزین فیس تایم برای اندروید

نگران نباشید اگر از Android استفاده می کنید و ترجیح می دهید دستگاه ها را به گپ ویدئویی با دوستان خود متصل کنید تعدادی گزینه وجود دارد که بسیاری از آنها به راحتی قابل استفاده هستند و می توانند ویژگی های اصلی FaceTime را تکرار کنند (یا گاهی اوقات آنها را بهبود می بخشند). ما چند مورد از گزینه های اصلی را ارائه خواهیم داد.

واضح ترین برنامه Google Duo است . گوگل با یک سطح ساده از سادگی (البته بدون یکپارچه سازی دقیق در iOS) آن را به عنوان تماس ویدیویی اندروید طراحی کرده است. این برنامه از گپ های ویدئویی گروهی پشتیبانی می کند ، در وب کار می کند و به جای حساب بر اساس شماره تلفن است. ممکن است قبلاً آن را روی تلفن خود داشته باشید ، اگرچه دوستان اپل شما باید آن را بارگیری کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برنامه های چت ویدیویی با خانواده و دوستان

پس از آن ، گزینه بعدی Facebook Messenger است . گرچه کاملاً ساده مانند Duo نیست ، اما به حساب فیس بوک شما نیز پیوند خورده است – چیزی که بسیاری از افراد قبلاً از آن استفاده کرده اند. این در دستگاه های تلفن همراه و وب در همه جا وجود دارد و فراتر از آن یک برنامه چت متنی قوی خواهید داشت.

WhatsApp همچنین گزینه ای از طرف فیس بوک است و اگر شما ترجیح می دهید به یک شماره تلفن پیوند دهید یا فقط در بخشی از جهان که WhatsApp محبوب است زندگی کنید ، ترجیح داده می شود. فقط بخاطر بسپارید که پشتیبانی ما از چند دستگاه آن هنوز در ابتدای راه است .

اگر اسکایپ را به عنوان گزینه FaceTime در اندروید ذکر نکنیم ، بسیار ناامید خواهیم شد . این یکی از طولانی ترین برنامه های چت ویدیویی است و به طور حیرت انگیزی کاملاً با نرم افزار و خدمات مایکروسافت سازگار است. همچنین می توانید با شماره های دنیای واقعی تماس گرفته و پیامک ارسال کنید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید