ویندوز

نحوه نصب شبیه ساز اندروید Bluestacks 4 ( بلواستکس 4 ) در ویندوز

بلو استکس ( Bluestacks ) نام یکی از قدرتمندترین و بهترین شبیه سازهای سیستم عامل اندروید در محیط ویندوز است. با این نرم افزار می‌توانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را در کامپیوتر ویندوزی خود اجرا کنید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به آموزش نصب شبیه ساز اندروید Bluestacks 4 ( بلواستکس 4 ) در ویندوز بپردازیم.

نصب شبیه ساز اندروید Bluestacks 4 ( بلواستکس 4 ) در کامپیوتر

خوشبختانه نصب شبیه ساز اندروید Bluestacks 4 کار بسیار ساده‌ای است و هیچ پیچیدگی ندارد. برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده لازم را به عمل آورید باید یک اکانت گوگل (اصطلاحاً جیمیل) داشته باشد و آن در نرم افزار لاگین کنید. اگر جیمیل (Gmail) ندارید، بخش انتهای این مطلب را مطالعه کنید که شامل آموزش مرحله به مرحله نحوه ساخت اکانت جیمیل می‌شود. پس از اینکه اکانت جیمیل خود را در اختیار داشتید، کافیست مراحلی که در ادامه شرح داده می‌شوند را طی کنید.

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت، جدیدترین نسخه نرم افزار شبیه ساز Bluestacks 4 را دانلود کنید. بعد از دانلود نرم افزار، فایل آن را اجرا نمایید تا صفحه‌ای مشابه با عکس فوق نمایان شود. روی گزینه Install کلیک نمایید تا دستور نصب بلو استکس صادر شود.

نکته: اگر می‌خواهید تنظیماتی مثل مسیر دانلود و غیره را تغییر دهید، باید روی گزینه Customize Installation کلیک نمایید که با آیکون آچار در گوشه سمت راست و پایین پنجره اینستالر نشان داده شده است. پس از انجام تنظیمات لازم مورد نظرتان گزینه Save را انتخاب و در نهایت روی گزینه Install کلیک کنید.

چند دقیقه منتظر بمانید تا نصب نرم افزار بلو استکس (Bluestacks) در کامپیورتان انجام شود. این امر عموماً در کمتر از 2 دقیقه انجام می‌شود. پس از اتمام نصب روی گزینه Complete کلیک کنید.

اگر برنامه بلو استکس (Bluestacks) به طور خودکار اجرا نشد، روی آیکون آن که بر روی دسکتاپ ایجاد می‌شود دو بار کلیک کنید تا برنامه مورد نظر اجرا گردد. در این شرایط بلو استکس از شما می‌خواهد که در اکانت گوگل (google account) یا همان جیمیل لاگین شوید. ابتدا ایمیل خود را وارد و روی گزینه Next کیک کنید. در مرحله بعد رمز عبور اکانت جیمیل خود را وارد و بر روی گزینه Next کلیک نمایید تا با موفقیت در اکانت جیمیل خود لاگین شوید.

نکته: اگر جیمیل ( اکانت گوگل ) ندارید، با کلیک بر روی این قسمت از آموزشی که برای ساخت یک اکانت جدید است ، کمک بگیرید.

بلواستکس 4

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید