گوگل کروم

نحوه فعال کردن پرچم های گوگل کروم برای آزمایش ویژگی های بتا

مرورگر گوگل کروم دارای چندین ویژگی عالی است ، اما بسیاری از آنها به طور پیش فرض در دسترس نیستند. اگر می دانید کجا آنها را پیدا کنید ، “flags” کروم می توانند ویژگی های آزمایشی و بتا را فعال کنند. در ادامه نحوه فعال کردن پرچم های گوگل کروم برای آزمایش ویژگی های بتا را توضیح می دهیم.

Google غالباً قبل از اینکه پرچم ها برای زمان اصلی آماده شوند ، ویژگی ها را پشت سر آنها قرار می دهد. بعضی اوقات این ویژگی ها راهی به انتشار پایدار می دهند ، اما همچنین می توانند بدون هشدار از بین بروند. این ماهیت استفاده از ویژگی های آزمایشی و بتا است.

مرتبط: نحوه پاک کردن داده های مرور گوگل کروم با یک میانبر صفحه کلید

فعال کردن پرچم های گوگل کروم

پرچم هایی نیز برای سیستم عامل های مختلف موجود است. به عنوان مثال ، پرچم های خاصی برای Chrome در اندروید ، کروم در ویندوزو غیره وجود دارد. روند فعال کردن این پرچم ها بسیار ساده است.

هشدار: این ویژگی ها به هر دلیلی در دسترس همه نیست. ممکن است به درستی کار نکنند و می توانند بر عملکرد مرورگر شما تأثیر منفی بگذارند. پرچم ها را با مسئولیت خود فعال کنید.

ابتدا مرورگر Chrome را در دستگاه خود باز کنید. پرچم ها تقریباً در همه سیستم عامل ها از جمله ویندوز ، مک، لینوکس، آیفون ، آیپد و اندروید برای کروم در دسترس هستند.

بعد ، chrome://flags را در نوار آدرس را تایپ کنید و enter را بزنید.

نحوه فعال کردن پرچم های گوگل کروم برای آزمایش ویژگی های بتا

اکنون در صفحه ای تحت عنوان “Experimental” خواهید بود. به دو ستون تقسیم شده است: موجود و غیرقابل دسترس. می توانید از طریق لیست “Available” پیمایش کنید یا یک پرچم خاص را جستجو کنید.

نحوه فعال کردن پرچم های گوگل کروم برای آزمایش ویژگی های بتا

وقتی یک پرچم برای روشن کردن پیدا کردید ، منوی کشویی را انتخاب کنید (معمولاً “Default” می گوید) و “Enabled” را انتخاب کنید.

پس از فعال کردن یک پرچم ، برای اعمال تغییر باید مرورگر را دوباره راه اندازی کنید. قبل از راه اندازی مجدد می توانید چندین پرچم را فعال کنید. دکمه آبی “Relaunch” را هنگامی که آماده شدید انتخاب کنید.

آنچه در آن وجود دارد همین است. شما وارد جهانی بزرگتر از سفارشی سازی مرورگر شده اید. اکنون به آنجا بروید و ویژگی های بالقوه آینده Chrome را آزمایش کنید!

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید