آیفون و آیپد

نحوه حذف داده های موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاری عکس در آیفون

اگر سرویس های موقعیت مکانی را برای برنامه دوربین در iPhone یا iPad خود فعال کرده اید ، هر عکسی که عکس می گیرید شامل اطلاعات GPS درباره مکان گرفتن آن است . با شروع iOS 13 ، می توانید عکس ها را بدون داده های مکان به اشتراک بگذارید. در ادامه نحوه حذف داده های موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاری عکس در آیفون را به شما آموزش می دهیم

خاموش کردن داده موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاشتن یک عکس (یا گروهی عکس)

برای شروع کار ، برنامه Photos را باز کنید و به عکسی (یا عکس ها) که می خواهید بدون داده های مکان به اشتراک بگذارید ، انتخاب کنید. برای به اشتراک گذاشتن چندین عکس ، هر کدام را انتخاب کرده و به آن ضربه بزنید ، و سپس بر روی دکمه اشتراک ضربه بزنید. برای به اشتراک گذاشتن یک عکس واحد ، روی آن ضربه بزنید ، و سپس بر روی دکمه اشتراک در پایین سمت چپ ضربه بزنید.

نحوه حذف داده های موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاری عکس در آیفون

در فهرست اشتراک ظاهر شده ، روی “Options” در بالای صفحه ضربه بزنید (این تعداد عکس هایی را که انتخاب کرده اید).

اگر در کنار “Location Included” گزینه “Options” را ببینید ، این بدان معنی است که داده های مکان در حال حاضر برای آن عکس یا عکس ها فعال شده است. اگرچه ما در حال تغییر آن هستیم.

نحوه حذف داده های موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاری عکس در آیفون

در منوی گزینه ها که ظاهر می شود ، بخش “Include” را جستجو کنید. گزینه “Location” را برای عکس های انتخاب شده تغییر دهید.

اگر گزینه “Location” را در اینجا مشاهده نمی کنید ، یا داده های مکان برای برنامه دوربین خاموش می باشد (به تصویر زیر مراجعه کنید) یا هیچ داده موقعیت مکانی با آن عکس خاص مرتبط نیست.

نحوه حذف داده های موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاری عکس در آیفون

برای بازگشت به فهرست اشتراک ، روی “Done” ضربه بزنید. اکنون باید “No Location” را در زیر پیام انتخاب عکس مشاهده کنید.

اکنون ، چه عکس خود را از طریق پیام کوتاه ، ایمیل و چه از طریق برنامه به اشتراک بگذارید ، هیچ داده موقعیت مکانی درج نخواهد شد.

به خاطر داشته باشید ، با این حال ، این روش فقط برای این یک مثال کار خواهد کرد. اطلاعات موقعیت مکانی عکس هنوز در iPhone شما ذخیره می شود. اگر می خواهید دوباره در آینده بدون اطلاعات مکان به اشتراک بگذارید ، باید فرایند فوق را تکرار کنید.

مرتبط: 3 روش برای نوشتن سریع یادداشت در آیفون یا آیپد

حذف داده های موقعیت مکانی هنگام به اشتراک گذاری عکس در آیفون : مکان را در برنامه دوربین خاموش کنید

اگر به طور مکرر قبل از به اشتراک گذاشتن عکس ، داده های مکان خود را غیرفعال کنید، ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید در برنامه دوربین . به این ترتیب ، هیچ یک از عکسهای جدید شما شامل داده های مکان نمی شوند.

برای خاموش کردن دسترسی به موقعیت مکانی دوربین ، “تنظیمات” را باز کرده و سپس به Privacy > Camera بروید. در بخش “Allow Location Access” ، روی “Never” ضربه بزنید.

البته توجه داشته باشید که بعد از انجام این کار دیگر نمی توانید از ویژگی هایی که به داده های مکان متکی هستند استفاده کنید. به عنوان مثال ، برنامه Photos قادر نخواهد بود نشان دهد که در آن عکسهای خود را بر روی نقشه یا عکسهای گروهی که براساس موقعیت مکانی گرفته اید ، گرفته است.

در حالی که هر عکسی که در آینده عکاسی کنید ، ابرداده GPS را شامل نمی شود ، همه آنهایی که قبل از خاموش کردن این ویژگی گرفته اید ، همچنان شامل آن خواهند شد.

اگر می خواهید داده های مکان را به طور دائم از عکس هایی که قبلاً گرفته اید حذف کنید ، باید از ابزاری استفاده کنید که به شما امکان می دهد فراداده EXIF ​​هر عکس را تغییر یا حذف کنید . این روند می تواند گیج کننده باشد ، بنابراین معمولاً به عنوان بهترین راه حل برای موقعیت هایی که حفظ حریم خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است ، باقی مانده است.

در امان و موفق باشید!

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید