نحوه درج کردن یک فایل پی دی اف در مایکروسافت ورد
مایکروسافت ورد مجموعه ای از ویژگی های لازم برای پردازش محتوا را ارائه می دهد. یکی از این ویژگی های منحصر به فرد امکان درج کردن یک فایل پی دی اف به صورت مستقیم در ورد است و تنها در چند مرحله می توان آن را انجام داد. در اینجا نحوه کارکرد این ویژگی را به شما توضیح می دهیم.
درج کردن پی دی اف در ورد
برای وارد کردن یک فایل PDF به راحتی در سند Word خود ، آن را به عنوان یک فایل وارد کنید . اگر این کار را انجام دهید ، در اصل PDF به بخشی از سند Word تبدیل می شود.
مرتبط: نحوه پاک و حذف کردن صفحه در مایکروسافت ورد
وقتی آماده شد ، سند Word را باز کنید و مکان نما را در جایی که مایلید فایل PDF را وارد کنید ، قرار دهید. بعد ، برگه “Insert” را انتخاب کنید.
بعد ، از گروه “Text” روی “Object” کلیک کنید.
یک منوی کشویی کوچک ظاهر می شود. “Object” را از فهرست انتخاب کنید.
اکنون پنجره “Object” ظاهر می شود. در اینجا ، بر روی زبانه “Create From File” کلیک کرده و “Browse” را انتخاب کنید.
به مکان PDF بروید ، آن را انتخاب کنید و سپس روی “Insert” کلیک کنید.
حال باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید (1) به طور مستقیم به فایل منبع پیوند دهید ، و / یا (2) پی دی اف را به عنوان نماد نمایش دهید. اگر می خواهید فایل PDF درج شده ، تغییراتی را که در پرونده منبع ایجاد شده ، منعکس کنید ، ارتباط مستقیم با پرونده منبع ایده خوبی است . اگر هدف شماست این گزینه را فعال کنید.
اگر نمی خواهید فضای زیادی را در صفحه بگیرید ، نمایش PDF به عنوان نماد خوب است. اگر هیچ یک از این گزینه ها را فعال نکنید ، PDF به طور کامل در سند Word نمایش داده می شود و هیچگونه تغییر جدیدی را در پرونده منبع نشان نمی دهد.
وقتی آماده شد ، “OK” را انتخاب کنید.
اکنون PDF در سند Word وارد شده است.