برنامه ها و برنامه های وب

نحوه ساخت ایموجی جدید ( چگونه می توان اموجی شخصی خود را پیشنهاد داد)

هر کس می تواند فکر کند و ایموجی منحصر به فرد خود را ارائه دهد. اگر شما مایل به انجام  این کار هستید ، ایموجی های شخصی شما می توانند بخشی از هر برنامه پیام رسانی ، پلتفرم اجتماعی و سیستم عامل در جهان شوند. در اینجا نحوه ساخت ایموجی و تبدیل شدن به بخشی از تاریخ اینترنت را به شما آموزش می دهیم.

نحوه ساخت ایموجی جدید

نماد کنسرسیوم یونیکد

کنسرسیوم یونیکد یک فرآیند سختگیرانه برای افزودن ایموجی های جدید به یونیکد ایجاد کرده است. هر سال ، کنسرسیوم یونیکد پیشنهادات مربوط به ایموجی های جدید را می شنود. پس از یک نمایش جامع ، بهترین پیشنهادها سپس تصویب می شوند ، به ایموجی تبدیل می شوند و برای عموم منتشر می شوند.

از آنجا که روند ارسال عمومی است ، به معنای واقعی کلمه هر کسی در جهان می تواند ایموجی ایجاد کند. در سال 2019 ، جی پیترز از The Verge مطلبی را درمورد تجربیات خود منتشر کرد که در آن دو ایموجی ارائه شده است: صورت خمیازه و وافل. هر دو از آن زمان در یونیکد پیاده سازی شده اند و در اکثر برنامه های پیام رسانی و سیستم عامل ها استاندارد هستند.

یک ایده جدید اموجی داشته باشید

قبل از درخواست ساخت ایموجی جدید، باید بررسی کنید که آیا ایده شما قبلاً تکمیل شده است یا خیر. کنسرسیوم یونیکد لیستی از همه درخواست های ایموجی را نگه می دارد . این برگه حاوی هم پیشنهادات موفق و هم رد شده است ، و همچنین دلایلی که آنها رد شده اند. در حالی که ایده شما قبلاً توسط شخصی ارائه نشده باشد ، این احتمال وجود دارد که اخیراً نظر شما تأیید شود.

  1. سازگاری:  آیا در حال حاضر ایموجی ها در سایر سیستم عامل های اجتماعی کاربرد گسترده ای دارند؟ اگر چنین باشد ، شانس حضور در یونیکد افزایش می یابد.
  2. سطح استفاده مورد انتظار: در واقع emoji پیشنهادی شما چقدر استفاده خواهد شد؟ اینها شامل تعداد دفعات استفاده ، پتانسیل استفاده های چندگانه ، امکان استفاده از آن به صورت متوالی با دیگر ایموجی ها است.
  3. وجه تمایز: ایموجی های بالقوه باید دارای تصویری مجزا باشند که در قالب emoji قابل تشخیص است.
  4. کامل بودن:  ایموجی ها باید شکاف موجود در کتابخانه emoji فعلی را پر کنند.

ارسال پیشنهاد

ایموجی آتش
طراحی آریزونا / Shutterstock.com

وقتی ایده خوبی پیدا کردید که فاکتورهای انتخاب را در بر می گیرد ، زمان آن رسیده که یک پیشنهاد ارائه دهید. کنسرسیوم یونیکد دستورالعمل خاصی در مورد نحوه نوشتن پیشنهاد شما دارد. شما باید موارد زیر را داشته باشید:

  • شناسایی:  نام ایموجی شما ، مانند “Party Popper Emoji” یا “Face With Rolling Ey Emoji” ?.
  • تصاویر:  نمونه هایی از پیشنهاد emoji شما به دو رنگ و سیاه و سفید.
  • موقعیت مکانی مرتب سازی بر اساس:  شکلک های شما را تحت کدام دسته قرار می دهد ، مانند “شکلک ها و مردم” یا “غذا و نوشیدنی”.

در صورت نیاز به کمک بیشتر ، تمام پیشنهادات موفق قبلی emoji در وب سایت یونیکد ذخیره می شوند . برای بهبود پیشنهاد خود می توانید به دنبال الهام گرفتن یا ایده های خود باشید.

پس از اتمام ساختن ، باید آن را به کنسرسیوم یونیکد ارسال کنید. آنها دستورالعمل هایی را برای ارسال ایمیل به پیشنهاد شما و همچنین قالب بندی و الزامات نوع فایل دارند. برای جلوگیری از رد اموجی خود ، این موارد را مرور کنید.

تأیید و اجرای Emoji شما

بسته به زمانی که ایموجی خود را ارسال می کنید ، می تواند یک پروسه بسیار طولانی باشد. قبل از استاندارد شدن ایموجی شما در یونیکد ، سه مرحله در فرآیند تأیید وجود دارد:

  1. پیشنهاد اولیه:  در این مدت ، یک کمیته فرعی (Emoji (ESC در داخل یونیکد همه موارد را بررسی کرده و آنها را برای تایید به کمیته فنی یونیکد یا UTC ارسال می کند.
  2. ملاحظات UTC:  کل کمیته سپس مجموعه فیلترهای پیشنهادی ESC را مرور می کند. پیشنهادهای پذیرفته شده به “نامزدهای موقت” تبدیل می شوند. در سه ماهه دوم هر سال ، برخی از نامزدهای موقت به ” نامزدها” تبدیل می شوند.
  3. تصویب نهایی:  هنگامی که یونیکد در نهایت تصمیم به پیاده سازی emoji گرفت ، آن را به “کاندیدای نهایی” تبدیل می کنیم. بعداً در یونیکد منتشر می شوند و برنامه ها از آن پشتیبانی می کنند.

روی هم رفته ، قبل از استفاده از ایموجی های خود در WhatsApp یا iMessage می تواند بیش از یک سال بگذرد.

اگر ایموجی شما انتخاب شود ، در هر دستگاه مدرنی که از ایموجی ها در جهان پشتیبانی می کند ، استفاده می شود: آیفون ها ، تلفن های اندرویدی ، رایانه های شخصی ویندوز ، مکینتاش و حتی رایانه های شخصی لینوکس .

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید