فیس بوک

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای فیسبوک ( Facebook )

مدت زمان زیادی طول کشید تا حالت تاریک برای فیسبوک فعال شود . اگر شما جزو افرادی هستید که هنگام خواب در facebook گشت می زنید بهتر است که تم مشکی را برای خود فعال کنید. در ادامه با مجله تکنولوژی همراه باشید.

حالت تاریک فیسبوک برای دسکتاپ

فیس بوک شروع به طراحی جدیدی برای سایت دسکتاپ خود کرده است که شامل یک حالت تاریک اختیاری است. اگر شما جزئی از گروه آزمایش هستید ، دفعه دیگر که از طریق دسکتاپ وارد فیس بوک خود شوید ، اعلانی را مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد و پس از آن فوریتی از شما خواسته می شود بین طرح های روشن و تاریک انتخاب کنید.

مرتبط: آموزش فعال کردن حالت تاریک ( Dark mode ) در واتس آپ نسخه وب

اگر جزء این گروه نیستید ، نگران نباشید – این گزینه به زودی در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود ، اما در این ضمن می توانید از گوگل کروم برای اجبار کردن حالت تاریک در فیس بوک استفاده کنید.

ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه Chrome را دارید. اگر مطمئن نیستید ، منوی اصلی را باز کنید ، ” Help ” و سپس ” About Google Chrome ” را انتخاب کنید و مرورگر به روزرسانی های موجود را بطور خودکار پیدا و نصب خواهد کرد.

اکنون از chrome: // flags / #activ-force-dark در نوار آدرس وارد کنید و اولین جعبه کشویی را که می بینید از ” Default ” به ” Enabled ” تغییر دهید. از شما خواسته می شود مرورگر را مجدداً راه اندازی کنید .

با باز کردن مجدد Chrome ، متوجه می شوید که هر سایتی که بازدید می کنید ، از جمله Facebook ، حالت تاریک در آ« ها فعال شده است.

برای برگشتن به حالت قبل ، به سادگی به chrome بروید : // flags / # activ-force-dark و تنظیم را دوباره به ” Default ” تغییر دهید.

حالت تاریک فیسبوک برای iOS و اندروید

برنامه موبایل فیس بوک هنوز حالت تاریک داخلی را ارائه نمی دهد. 🙁

می توانید با استفاده از گوگل کروم ، حالت تاریک را روی تلفن یا تبلت خود تجربه کنید: chrome: // flags /# activ-force-dark را در نوار آدرس تایپ کرده و « Android web contents dark mode » و «Android Chrome» پرچم ها را تغییر دهید. پس از اتمام این کار ، از طریق کروم وارد Facebook شوید و از ظاهر جدید لذت ببرید.

حالت تاریک در حال حاضر در Facebook Messenger موجود است. برای فعال کردن آن ، به سادگی روی تصویر نمایه خود ضربه بزنید ، سپس روی کلید ” Dark mode ” ضربه بزنید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید