اپل واچ

نحوه افزایش اندازه متن در ساعت اپل (اپل واچ)

خواندن برخی متن ها در صفحه کوچک ساعت اپل دشوار است. متن کوچکتر را می توان در منوهای برنامه ، اعلان ها یا برنامه های پیام رسان یافت. در اینجا چگونگی افزایش اندازه متن در اپل واچ خود آورده شده است.

افزایش اندازه متن در ساعت اپل

دقیقاً مانند آیفون و آیپد ، ساعت اپل از Dynamic Type پشتیبانی می کند. Dynamic Type به شما امکان می دهد اندازه متن را در کل سیستم عامل ، از جمله برنامه های پیش فرض کم و زیاد کنید. اگر برنامه های جانبی از Dynamic Type پشتیبانی کنند ( بسیاری از برنامه های معروف این کار را انجام می دهند) ، اندازه متن در آنجا نیز به روز می شود.

مرتبط:نحوه حذف برنامه ها در اپل واچ (Apple Watch)

از منوی تنظیمات می توانید اندازه متن را کم یا زیاد کنید. برای رفتن به آنجا ، مچ خود را بلند کنید تا صفحه نمایش در Apple Watch فعال شود. از نمای ساعت ، Digital Crown را فشار دهید تا صفحه برنامه ها باز شود. از اینجا ، برنامه “تنظیمات” را باز کنید.

اکنون ، به بخش “Display and Brightness” بروید و گزینه “Text Size” را انتخاب کنید.

نوار لغزنده اندازه متن را در بالا خواهید دید. تاج دیجیتال را بچرخانید تا اندازه متن را کم یا زیاد کنید. اگر به سختی می توانید متن موجود در Apple Watch را بخوانید ، پیشنهاد می کنیم بیشترین اندازه متن را داشته باشید.

همانطور که در حال تغییر اندازه متن هستید ، متن پیش نمایش نیز تغییر می کند. این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام اندازه متن را انتخاب کنید.

پس از پایان کار ، به سادگی دکمه Digital Crown را فشار دهید.

اکنون ، اندازه متن به روز شده و افزایش یافته را در (تقریبا) هر برنامه نصب شده بر روی Apple Watch مشاهده خواهید کرد.


عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید