ایکس باکس

نحوه اتصال کنترلر بی سیم ایکس باکس به تلفن اندروید

کنترلر بی سیم Xbox – همچنین به عنوان کنترلر Xbox Series X | S نیز شناخته می شود – یک لوازم جانبی مناسب بازی است که فقط برای Xbox نیست. امروز ، نحوه اتصال کنترلر بی سیم Xbox با تلفن اندروید خود را به شما نشان می دهیم.

اتصال کنترلر بی سیم Xbox به تلفن اندروید

روند اتصال این کنترلر Xbox به اندروید مشابه اتصال سایر لوازم جانبی بلوتوث است. ابتدا باید “تنظیمات” را در تلفن Android خود باز کنید. اگر مطمئن نیستید آن را از کجا پیدا کنید ، می توانید دوبار از بالای صفحه اصلی تلفن Android خود به پایین بکشید تا تنظیمات سریع باز شود.

اکنون ، روی نماد چرخ دنده در گوشه پایین سمت چپ پنل تنظیمات سریع در Android ضربه بزنید.

در تنظیمات اندروید، “Connected Devices” را انتخاب کنید تا تنظیمات برگزیده جفت شدن بلوتوث باز شوند.

در صفحه دستگاه های متصل در تنظیمات تلفن Android خود ، روی “Pair New Device” ضربه بزنید.

این زمان آن است که کنترلر بی سیم Xbox خود را در حالت جفت شدن قرار دهید . دکمه جفت شدن روی کنترلر را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که دکمه Xbox به سرعت شروع به چشمک زدن کند.

مرتبط: نحوه اتصال کنترلر پلی استیشن 5 به تلفن اندروید

دکمه جفت شدن در بالای کنترلر ، بین دکمه LB و درگاه شارژ USB Type-C قرار دارد .

مرتبط: نحوه اتصال کنترلرهای کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن به ویندوز یا مک

ما اکنون آماده اتصال کنترلر Xbox به تلفن Android شما هستیم. در صفحه “Pair New Device” در تنظیمات تلفن Android خود ، روی “Xbox Wireless Controller” ضربه بزنید. نام کنترل کننده در بخش “Available Devices” در صفحه “Pair New Device” ظاهر می شود.

خودشه! کنترلر Xbox شما اکنون به تلفن Android شما متصل است. شما می توانید هر بازی که از کنترلر پشتیبانی می کند را شروع کنید و آن را به دلخواه خود اجرا کنید. فقط توجه داشته باشید که برخی بازی ها از ورودی کنترلر در منوها پشتیبانی نمی کنند ، اما به شما امکان می دهند از کنترلر Xbox خود در بازی استفاده کنید.

این بدان معناست که ممکن است همیشه نتوانید در حالت انتخاب یا صفحات ترجیحات بازی با استفاده از کنترلر Xbox حرکت کنید. با این حال ، گیم پلی تحت تأثیر این محدودیت قرار نمی گیرد.

اگر Xbox Series X | S نیز دارید ، خوشحال می شوید بدانید که می توانید Xbox Wireless Controller را همزمان با دو دستگاه همگام سازی کنید . بله ، می توانید کنترلر را هم با کنسول و هم با تلفن خود جفت کنید و به سرعت بین دو دستگاه جابجا شوید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید