اندرویدپلی استیشن

نحوه اتصال کنترلر پلی استیشن 5 به تلفن اندروید

کنترلر DualSense (دوال سنس) که با کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه می شود ، با تلفن های اندرویدی نیز کار می کند. ما قصد داریم نحوه اتصال کنترلر پلی استیشن 5 با تلفن اندروید را به شما نشان دهیم.

اتصال کنترلر پلی استیشن 5 به تلفن اندروید

برای استفاده از کنترلر DualSense با اندروید، باید این دو دستگاه را از طریق بلوتوث جفت کنید. برای این منظور ، باید “تنظیمات” را در تلفن اندروید خود باز کنید. این کار را می توانید با دو بار کشیدن انگشت به پایین از بالای صفحه نمایش تلفن اندروید خود انجام دهید. این تنظیمات سریع را در Android نشان می دهد.

مرتبط: نحوه خاموش کردن یا راه اندازی مجدد پلی استیشن 5

نماد چرخ دنده را در گوشه پایین سمت راست پنل تنظیمات سریع انتخاب کنید تا “تنظیمات” را در تلفن Android خود باز کنید.

برای رفتن به گزینه های مرتبط سازی بلوتوث ، می توانید “Connected Devices” را در تنظیمات در Android انتخاب کنید.

وقتی در صفحه «Connected Devices» در تنظیمات اندروید قرار گرفتید ، روی «Pair New Device» ضربه بزنید تا تلفن شما در حالت جفت شدن قرار گیرد.

اکنون وقت آن رسیده که همان کار را در کنترلر PS5 انجام دهید. با فشردن همزمان دکمه PlayStation و دکمه ایجاد می توانید DualSense را در حالت جفت سازی قرار دهید. دکمه PlayStation در کنترلر DualSense قرار دارد ، در حالی که دکمه Create درست در بالای D-Pad در سمت چپ قرار دارد.

مرتبط: نحوه دانلود بازی های پلی استیشن 5 (PS5) از طریق تلفن

اگر مطمئن نیستید که کنترلر PS5 در حالت جفت شدن است یا خیر ، می توانید با نگاهی به چراغ های درخشان اطراف صفحه لمسی ، این موضوع را به سرعت تأیید کنید. وقتی DualSense در حالت جفت شدن است ، چراغ های اطراف صفحه لمسی آبی می شوند و دو بار سریع چشمک می زنند ، تاریک می شوند و دوباره دو بار چشمک می زنند. این الگوی چشمک زدن تا زمانی که کنترلر در حالت جفت شدن است ، تکرار می شود.

با استفاده از تلفن Android و کنترلر PS5 در حالت جفت شدن ، زمان اتصال دو دستگاه فرا رسیده است. در صفحه «Pair New Device» تلفن اندروید خود در تنظیمات ، «Wireless Controller» را در بخش «Available Devices» انتخاب کنید.

این یک پنجره بازشوی تأیید را نشان می دهد که از شما می پرسد آیا می خواهید تلفن Android خود را با کنترلر جفت کنید. برای اتصال کنترلر PS5 با تلفن Android روی «Pair» ضربه بزنید.

در حالی که کنترلر PS5 با بازی های اندروید که از کنترلر پشتیبانی می کنند کار می کند ، شما همیشه نمی توانید از کنترلر برای انتخاب موارد منو در آن بازی ها استفاده کنید. با این حال ، هنگامی که شروع به انجام آن بازی ها می کنید ، کنترلر به خوبی کار می کند.

از آنجا که با استفاده از کنترلر DualSense در اندروید سرگرم می شوید ، شاید بخواهید بدانید که چگونه بازی های PS5 را از تلفن خود بارگیری کنید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید