خرداد 22, 1400 4:21 ب.ظ
ذخیره پیوست های جیمیل در گوگل درایو

نحوه ذخیره پیوست های جیمیل در گوگل درایو

در حالی که می توانید با باز کردن پیام مربوط به شخصی به پیوست های جیمیل دسترسی پیدا کنید ، این کار چندان راحت نیست برای دسترسی به اسناد و تصاویر ذخیره شده به یک مکان مرکزی نیاز دارید. این راهنما به شما نشان می دهد چگونه می توانید پیوست های جیمیل را در گوگل درایو ذخیره کنید.

به عنوان مثال استفاده از این مورد این است که اگر با یک شرکت ساختمانی کار می کنید و مبادلات ایمیل شامل چندین طبقه و قرارداد است، یافتن یک فایل خاص در آن ایمیل ها می تواند سخت باشد. اگر آنها در گوگل درایو ذخیره شده باشند ، نیازی به فیلتر کردن صدها پیام برای یافتن سند مورد نیاز ندارید.

ذخیره پیوست های جیمیل در گوگل درایو دسکتاپ

هنگام دسترسی به Gmail در یک مرورگر دسکتاپ که روی Windows ، macOS ، Linux یا سیستم عامل Chrome نصب شده است ، از این روش استفاده کنید.

مرتبط: ذخیره پیوست های جیمیل در گوگل درایو

ابتدا Gmail را در هر مرورگری باز کرده و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر خود را باز کنید. بعد ، نشانگر ماوس را روی پیوست قرار دهید و روی نماد “ذخیره در درایو” کلیک کنید. 

اگر ایمیل دارای بیش از یک پیوست است که می خواهید در Google Drive ذخیره شود ، روی نماد “Save All to Drive” واقع در انتهای سمت راست موارد کلیک کنید.

اگر در حال مشاهده پیوست هستید و می خواهید آن را در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد “Add to My Drive” واقع در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

برای تأیید پیوست های موجود در Google Drive ، سایت را در مرورگر خود باز کنید. پرونده های ذخیره شده شما باید در زیر دسته های “Quick Access” و “Files” ظاهر شوند. 

مرتبط: آموزش تغییر مالکیت یک فایل در گوگل درایو

ذخیره فایل های جیمیل در گوگل درایو (برنامه جیمیل در موبایل)

اگر از طریق برنامه گوگل برای اندروید، آیفون یا آیپد به جیمیل دسترسی دارید ، از این روش استفاده کنید. تصاویر ارائه شده در زیر مربوط به یک تبلت Android 9 Pie است.

ابتدا برنامه Gmail را در دستگاه همراه خود باز کرده و ایمیل حاوی فایل مورد نظر جهت ذخیره را پیدا کنید. در مرحله بعدی ، ایمیل را به پایین اسکرول کرده و روی نماد “Save to Drive” که در زیر تصویر کوچک پیوست قرار دارد ضربه بزنید.

اگر بیش از یک موردی که می خواهید ذخیره کنید ، باید این مرحله را برای هر پیوست تکرار کنید.

اگر در حال مشاهده پیوستی هستید که می خواهید در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اگر قابل مشاهده نیست ، روی صفحه ضربه بزنید و نماد ظاهر می شود.

بعد ، گزینه “Save to Drive” را از فهرست بازشو انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Google Drive ، ما یک راهنمای مفید در مورد نحوه پشتیبان گیری از فایل های گوگل درایو داریم .

درباره ی عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی البته عاشق سریالای ترکی هم هستم =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.