دیسکورد

نحوه دعوت افراد به سرور دیسکورد ( Discord ) (و ایجاد لینک های دعوت)

می توانید یک سرور Discord برای یک تجارت ، یک جامعه یا یک گروه کوچک از دوستان ایجاد کنید. دعوت نامه ها را برای دوستان و طرفداران خود در سرور Discord خود ارسال کنید ، یا یک لینک دعوت سفارشی ایجاد کنید . در ادامه نحوه دعوت افراد به سرور دیسکورد و ایجاد لینک های دعوت را به شما آموزش می دهیم.

نحوه دعوت افراد به سرور دیسکورد

اگر سرور عمومی تنظیم شده باشد ، می توانید با کلیک راست روی نماد سرور در سمت چپ ، هر کسی را به سمت سرور دعوت کنید. ” Invite People ” را انتخاب کنید.

Invite People to a Discord Server (and Create Invite Links)

در این فهرست ، می توانید در لیست دوستان خود به پایین بروید و روی دکمه ” Invite ” در کنار هر نام کلیک کنید. همچنین می توانید دکمه ” Copy ” را فشار دهید تا پیوند را به کلیپ بورد خود کپی کنید و آن را برای هر کسی ارسال کنید.

Invite People to a Discord Server (and Create Invite Links)

این پیوند دعوت به طور پیش فرض در 24 ساعت منقضی می شود. هر کسی که پیوند را به شما بدهد ، قادر به ایجاد یک حساب کاربری و پیوستن به سرور خواهد بود ، حتی اگر قبلاً از Discord استفاده نکند.

نحوه ایجاد و سفارشی کردن لینک دعوت در دیسکورد

می توانید تاریخ انقضا را تغییر داده و حداکثر تعداد استفاده برای لینک دعوت Discord را تنظیم کنید. برای سفارشی کردن این پیوند دعوت ، از فهرست دعوت نشان داده شده در بالا ، روی ” Edit Invite Link ” کلیک کنید.

Discord دعوت از تنظیمات پیوند

در این منوی تنظیمات دعوت از لینک ، اولین منوی کشویی را باز کنید تا انتخاب کنید که پیوند تا چه مدت ادامه خواهد داشت. می توانید فواصل مختلفی را از 30 دقیقه تا ابد تنظیم کنید.

از منوی کشویی دوم استفاده کنید تا تعیین کنید که قبل از انقضا چند نفر می توانند از این لینک استفاده کنند. می توانید این تنظیم را از یک شخص محدود کنید. در آخر ، بر روی گزینه ” Grant Temporary Membership ” کلیک کنید تا حساب های Discord از سرور خارج شوند.


شخصی سازی این تنظیمات کمک می کند تا دعوت دقیقاً از افرادی که می خواهید دعوت کنید ، آسان تر شود. اگر می خواهید کانال خود را خصوصی نگه دارید ، می توانید یک سرور Discord امن را از طریق این تنظیمات تنظیم کنید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید