توییتر

نحوه جستجو و حذف توییت های قدیمی در توییتر

“اینترنت هرگز فراموش نمی کند” تصدیقی است که کاملاً درست نیست ، اما ارزش این را دارد که هر زمان که در شبکه های اجتماعی پست می کنید ، به آن فکر کنید. اگر فکر می کنید نمایه توییتر شما به کمی پاکسازی نیاز دارد ، در اینجا نحوه جستجو و حذف این توییت های قدیمی آورده شده است.

ماهیت توییتر به مردم امکان می دهد پس از چند سال استفاده هزاران پست اراسل کنند که شاید همه آنها به خوبی تفکر نشده باشد. افراد مشهور و سیاستمداران مشهور در توییتر اغلب از یک پست بد یا صرفاً توهین آمیز پشیمان هستند. اما گذر از این تعداد بی شمار توییت می تواند یک کار دلهره آور باشد. در اینجا به شما نحوه انجام این کار را توضیح می دهیم.

روش اول: با جستجوی پیشرفته توییتر ، توییت های خاص را پیدا کنید

مرتبط: نحوه بی صدا کردن استوری ( Fleets ) در توییتر

برای جستجوی جدول زمانی توییتر خود – و فقط جدول زمانی خود – برای یافتن اصطلاحات خاص ، می توانید از عملکرد جستجو در وب سایت استفاده کنید. در صفحه اصلی توییتر ، برای جستجوی هر چیزی از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده کنید:

صفحه نتایج اولیه توئیت های محبوب همه کاربران را به شما نشان می دهد. روی “Show” در کنار منوی “Search Filters” در سمت چپ کلیک کنید و سپس گزینه “Advanced Search” را که ظاهر می شود کلیک کنید.

در این صفحه ، می توانید طیف های بسیار خاصی از توییت ها را جستجو کنید. ابزارهای “Words” کاملاً قابل توضیح است ، اما آنچه شما بدنبال آن هستید ابزارهای “People” است. آیدی توییتر خود را از جمله نماد @ در قسمت “From These Accounts” قرار دهید. برای شروع جستجوی خود حداقل یک کلمه را در یکی از قسمت های “Words” وارد کنید و سپس روی دکمه پایین صفحه کلیک کنید.

در صفحه نتایج ، می توانید از ابزارهای عادی توییتر برای حذف هر یک از توییت های شخصی که پیدا می کنید استفاده کنید.

نکته آخر

اگر نگران هستید که سابقه توییتر شما ، مانند یک کار ضعیف بر شما تأثیر بگذارد ، بهتر است به سادگی کل نمایه خود را حذف کنید . این مسئله به خصوص اگر مدتی از سرویس استفاده نکرده باشید ، بیشتر صدق می کند. اما به خاطر داشته باشید ، مواردی که شما ارسال کرده اید ممکن است در فرم بایگانی شده جستجو شوند ، یا ممکن است برخی از دنبال کنندگان شما تصاویر صفحه را ذخیره کرده باشند.

با پیشرفت ، شاید بهتر باشد سیاست سختگیرانه تری در مورد رسانه های اجتماعی داشته باشید. دوست دارم اینطور به آن فکر کنم: اگر چیزی است که از گفتن آن در مقابل مادربزرگ خود خجالت می کشید ، شاید ارزش آن را نداشته باشد که آن را ارسال کنید.

مرتبط: چگونه توییت های توییتر را در استوری اسنپ چت به اشتراک بگذاریم

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید