اینستاگرام

تفاوت اکانت های شخصی ، بیزینس و کریتور اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام دارای سه نوع حساب مختلف است: شخصی ، تجاری و Creator. اینکه شما کدام یک را باید استفاده کنید بستگی به نحوه استفاده از “اینستاگرام” دارد.

حساب شخصی اینستاگرام چیست؟

حساب شخصی اینستاگرام حساب معمول است که همه به طور پیش فرض دریافت می کنند. اگر حساب اینستاگرام دارید و برای تغییر عمدی آن کاری انجام نداده اید ، یک حساب شخصی دارید.

ما در یک لحظه به مزایای حسابهای حرفه ای خواهیم پرداخت ، اما یک ویژگی بزرگ برای حسابهای شخصی وجود دارد: می توانید آنها را به صورت خصوصی تنظیم کنید . این بدان معناست که شما باید هر دنبال کننده جدیدی را تأیید کنید و افراد غریبه در اینترنت نمی توانند همه عکس های قدیمی شما را مرور کنند.

اگرچه نیازی نیست که حساب اینستاگرام خود را به صورت خصوصی حفظ کنید (اگرچه احتمالاً توصیه می کنم این کار را انجام دهید) ، داشتن این گزینه بسیار خوب است. اگر متقاضی شغل جدید هستید ، در میانه یک جدایی بد ، یا آزار و اذیت آنلاین را تجربه می کنید ، یا اگر فقط می خواهید مطمئن شوید که افراد تصادفی نمی توانند عکس های شما را برای چند روز ببینند ، می توانید خصوصی شوید – و پس از آنکه همه چیز آرام شد دوباره به جمع برگردید.

حساب تجاری اینستاگرام چیست؟

حساب های تجاری اینستاگرام یکی از دو نوع حساب حرفه ای است. آنها برای مشاغل واقعی مانند سالن های زیبایی و فروشگاه های آنلاین و نه افراد طراحی شده اند.

مرتبط: نکات برتر بازاریابی اینستاگرام برای تقویت برند

در بیشتر موارد ، حساب تجاری دقیقاً مانند حساب شخصی است. هنوز می توانید عکس ارسال کنید ، مواردی را در Story خود به اشتراک بگذارید و به ذایرکت افراد بروید. با این حال ، شما به چند ویژگی خاص کسب و کار دسترسی دارید ، از جمله توانایی:

  • پست “Insights” و تجزیه و تحلیل هایی که به شما امکان می دهد دسترسی به چیزهایی را که به اشتراک می گذارید ، رشد پیروان خود و مواردی از این دست را مشاهده کنید.
  • تبلیغات خود را تبلیغ کنید.
  • پست های خرید مرتبط با یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
  • به طور خودکار پست بذارید با استفاده از برنامه هایی مانند Later.
  • صندوق پیام قابل مرتب سازی داشته باشید.
  • یک دکمه “تماس” و دسته کسب و کار در نمایه خود داشته باشید.

ویژگی حساب های تجاری اینستاگرام این است که شما برای اجرای تبلیغات یا فروش محصولات باید پیوند خود را به یک صفحه فیس بوک پیوند دهید ، حتی اگر قصد ندارید از فیس بوک در بازاریابی خود استفاده کنید.

حساب سازنده یا Creator اینستاگرام چیست؟

حساب های سازنده اینستاگرام نوع دیگری از حساب حرفه ای اینستاگرام است. آنها تقریباً بین حسابهای شخصی و تجاری قرار می گیرند. آنها برای شخصیت های عمومی ، تأثیرگذاران ، YouTubers ، سازندگان Etsy و موارد مشابه طراحی شده اند.

با یک حساب سازنده ، می توانید:

  • اطلاعات آماری پست را مشاهده کنید ، تبلیغات را انجام دهید ، صندوق ورودی خود را مرتب کنید و پست های قابل خرید مانند ایجاد یک حساب تجاری ایجاد کنید. نمی توانید پست ها را برنامه ریزی کنید.
  • جزئیات تماس و دسته کسب و کار خود را در نمایه خود پنهان کنید تا بیشتر شبیه حساب شخصی باشد.

اگر می خواهید تبلیغات یا ایجاد پست های قابل خرید را ایجاد کنید ، مانند حساب تجاری ، هنوز باید حساب Creator را به صفحه Facebook متصل کنید.

از کدام یک باید استفاده کرد؟

حساب های حرفه ای اینستاگرام برای افرادی طراحی شده است که از اینستاگرام به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود استفاده می کنند و می خواهند بتوانند تبلیغات خود را انجام دهند و محصولات خود را بفروشند یا کسانی که فالور آن چنان عظیم هستند که داشتن یک صندوق ورودی مرتب و تجزیه و تحلیل مفید است. می توانید حساب اینستاگرام فعلی خود را به یک حساب حرفه ای تغییر دهید .

برای بیشتر افراد ، حساب شخصی تنها حساب اینستاگرام است که شما به آن نیاز دارید. اگر فقط 100 یا 200 فالوور داشته باشید ، تجزیه و تحلیل چیز زیادی به شما نمی گوید و این شما را از دردسر راه اندازی صفحه فیس بوک نجات می دهد. امکان تغییر حساب کاربری خود به حالت خصوصی هر زمان که بخواهید ویژگی بسیار بهتری است.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید