آذر 12, 1399 4:09 ق.ظ
قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

ترفندهایی برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که چطور برخی پست ها در اکسپلور اینستاگرام نمایان می‌شوند؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانیم با استفاده از آن پست های خود را در اکسپلور اینستا به نمایش در آوریم؟ در این مطلب به ترفندهایی اشاره می‌کنیم که می‌توانند منجر به نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام شوند.

ترفند اول: هشت گذاری درست

مهمترین عاملی که می‌تواند به نمایش پست شما در اکسپلور اینستاگرام کمک کند هشتگ گذاری مناسب است. هشتگ در واقع یک عبارت خاص است که می‌توانید آن را به پست خودتان اضافه کنید و بدین ترتیب موضوع های مرتبط با پست را مشخص نمایید. نحوه عملکرد هشتگ ها در اینستاگرام شبیه به کلمات کلیدی پست ها در اینترنت هستند. وقتی یک پست اینستاگرام را با هشتگ های مناسب منتشر کنید، خیلی راحت تر توسط افرادی که به آن هشتگ علاقه‌مند هستند دیده می‌شود. اما چطور هشتگ های خوب و مناسب برای پست های خود انتخاب کنیم؟ برای انجام این کار به نکات زیر توجه کنید:

  • نوع نوشتن هشتگ: برای نوشتن هشتگ باید یک الگوی خاص رعایت شود و قبل از عبارت اصلی نماد # تایپ گردد. مابین کلماتی که از هم فاصله می‌گیرند هم باید از نماد آندرلاین استفاده کرد و نمی‌توان مابین کلمات یک هشتگ فاصله گذاشت. به عنوان مثال برای اضافه کردن هشتگ “فروشگاه اینترنتی” به یک پست اینستاگرام باید الگوی “#فروشگاه_اینترنتی” مورد استفاده قرار گیرد. پس در قدم اول مطمئن شوید اصول تایپ هشتگ درست در اینستاگرام را به خوبی فرا گرفته‌اید.

  • تعداد هشتگ ها: برخی مراجع عقیده دارند که هیچ محدودیتی از نظر کیفیت در تعداد هشتگ پست های اینستاگرام وجود ندارد و هر کاربر می‌تواند زیر پست خود هر تعداد هشتگ با کیفیت اضافه کند اما برخی دیگر بر این باور هستند که هشتگ های ابتدایی مهم تر هستند و افزایش تعداد هشتگ های پست منجر به کاهش اهمیت آن ها می‌شود. به عقیده ما برای حفظ ظاهر خوب پست هم که شده تعداد هشتگ ها را تا حد امکان کم کنید و در عوض هشتگ های مناسب به پست اضافه کنید. تعداد هشتگ ها بهتر است مابین 8 تا 12 عدد باشد.

  • هشتگ های ترند و پرمخاطب: هشتگ ها می‌توانند توسط کاربران اینستاگرام دنبال (فالو) شوند. کاربران اینستاگرام هم عموما هشتگ های خاصی را دنبال می‌کنند که بیشتر ترند یا معروف هستند. بنابراین اضافه کردن هشتگ های ترند و پرمخاطب می‌تواند به افزایش بازدید پست و نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام کمک کند. در نظر داشته باشید منظور از هشتگ ترند در واقع هشتگ هایی است که در یک بازه زمانی خاص پرمخاطب می‌شوند و به نوعی به سوژه اصلی اینستاگرام تبدیل می‌شوند.

با در نظر گرفتن سه موضوع فوق که مرتبط با هشتگ گذاری در اینستاگرام هستند، می‌توانید به بیشتر دیده شدن پست هایتان کمک کنید و شانس خود برای قرار گرفتن پست در اکسپلور اینستا را هم افزایش دهید. انتخاب خوب و درست هشتگ ها اصلی ترین ترفندی است که باید برای دیده شدن بیشتر در اکسپلور اینستاگرام به آن توجه کنید.

ترفند دوم: انتشار پست های پرمخاطب و ترند

هرچقدر پست هایی که در اکانت اینستاگرام خودتان منتشر می‌کنید مناسب تر و ترندتر باشند، شانس افزایش بازدید و نمایش پست شما در اکسپلور بیشتر می‌شود. منظور از پست های ترند در واقع آن دسته پست هایی است که در یک بازه زمانی مخاطبین زیادی پیدا می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است چالش خاصی طی چند روز در اینستاگرام محبوب شود. در اینگونه مواقع انتشار پست های مرتبط با آن چالش که اصطلاحا ترند شده می‌تواند رویکرد خوبی باشد. فراموش نکنید یک بلاگر خوب همیشه منتظر ترند شدن پست ها و بازنشر پست مرتبط با آن موضوع نمی‌ماند و می‌تواند به صورت خلاقانه‌تر عمل کند و حتی قبل از ترند شدن یک موضوع، آن را شناسایی و پست های مرتبط با آن را منتشر نماید. در اینگونه مواقع که فرد با پیش‌بینی دقیق و صحیح وارد عمل می‌شود، بازده بهتری هم دریافت خواهد شد و شانس نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام چند برابر می‌شود.

ترفند سوم: زمان بندی مناسب (موقعیت شناسی)

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند منجر به افزایش شانس دیده شدن و ورود پست شما در اکسپلور اینستاگرام شود مربوط به زمان بندی درست و موقعیت شناسی مناسب می‌شود. منظور از زمان بندی درست در واقع ارسال پست در بهترین بازده زمانی است. به عنوان مثال اگر پستی که ارسال می‌کنید هشتگ های فارسی دارد، بهترین زمان برای انتشار آن ساعت هایی است که تعداد کاربران فعال فارسی زبان اینستاگرام بیشتر باشد. پس اگر پست را در ساعت 4 صبح ارسال کنید نتیجه خوبی از آمار بازدید آن دریافت نخواهید کرد چون کمتر کاربر فارسی زبانی در ایران ساعت از شب در اپلیکیشن اینستاگرام پرسه می‌زند. منظور از موقعیت شنایی مناسب هم در واقع ارسال پست ها با توجه به موضوعات پرمخاطب در بازه های زمانی مشخص است. برای مثال اگر یک موضوع خاص پرمخاطب شده، سعی کنید تا قبل از اینکه تب و تاب آن از بین برود پستی برایش ارسال نمایید تا شانس دیده شدن در اکسپلور را داشته باشد.

ترفند چهارم: اولین نفر باشید!

عموما پست هایی به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا می‌کنند که جزو اولین پست هایی باشند که مورد استقبال دیگر کاربران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال تصور کنید خبر مهمی در مورد یک موضوع خاص منتشر شده است. در این حالت اولین کسانی که از آن موضوع پست ارسال کننده و هشتگ گذاری مناسبی داشته باشند، شانس بیشتری برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام دارند و به تدریج با گذر زمان شانس افراد جدید ارسال کننده پست با موضوع مشابه کاهش می‌یابد. پس همیشه سعی کنید اولین نفر باشید. این مسئله فقط مربوط به اخبار و موارد این چنینی نمی‌شود و می‌تواند در هر پستی مورد توجه قرار گیرد.

ترفند پنجم: درخواست تگ کردن و تعامل بیشتر با کاربران

همیشه سعی کنید با کاربران اینستاگرام در تعامل باشید، چون انجام این کار منجر به افزایش فالوورها، دیده شدن بیشتر شما و در نتیجه افزایش شانس نمایش پست هایتان در اکسپلور اینستاگرام می‌شود. پخش ویدیوهای لایو می‌تواند گزینه خوبی برای جذب فالوور مخاطب بیشتر باشد اگرچه مستقیما منجر به نمایان شدن پست شما در اکسپلور نمی‌شود. برای بیشتر دیده شدن و افزایش شانس نشان دادن پست هایتان در اکسپلور اینستاگرام توصیه می‌کنیم از مخاطبین خود بخواهید که دوستان خود را به شما معرفی کنند. به عنوان درخواست تگ کردن دوستان مخاطبین شما به پست هایتان می‌تواند رویکرد مناسبی باشد. هرچقدر تعادل شما با کاربران بیشتر باشد، بهتر در اینستاگرام دیده می‌شود و شانس انتشار پست هایتان در اکسپلور هم بیشتر می‌شود.

درباره ی عاطفه

خوشحال هستیم که از سایت ما استفاده می کنید :)

مطلب پیشنهادی

نحوه پنهان کردن یا نمایش خودکار نوار منو در مک

نوار منوی Mac ثابت است. این برنامه همیشه در بالای صفحه ، با منوها ، مرکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.