توییتر

نحوه بی صدا کردن استوری ( Fleets ) در توییتر

استوری توییتر ، که Fleets نامیده می شود ، به شما امکان می دهد رسانه ها و متن هایی را ارسال کنید. اما اگر در توییتر استوری های نامناسبی پیدا کردید ، یا به سادگی نمی خواهید افرادی که دنبال می کنید در بالای خبر شما ظاهر شوند ، می توانید آنها را نادیده بگیرید. در ادامه نحوه بی صدا کردن استوری ( Fleets ) در توییتر را توضیح می دهیم.

نحوه بی صدا کردن استوری در توییتر

متأسفانه ، در حال حاضر ، هیچ سوئیچ مرکزی وجود ندارد که به شما این امکان را بدهد تا در توییتر از شر Fleets خلاص شوید. تنها گزینه شما این است که استوری ها را به صورت دستی از حساب های فردی بی صدا کنید.

مرتبط: نحوه ارسال استوری در توییتر با استفاده از قابلیت Fleets

برای انجام این کار ، توییتر را در iPhone ، iPad یا دستگاه Android خود باز کنید . به قسمت بالای صفحه اصلی بروید تا استوری افرادی را که دنبال می کنید مشاهده کنید.

فقط می توانید استوری را از شخصی که اخیراً یکی از آنها را پست کرده است بی صدا کنید. بنابراین ، شما فقط می توانید استوری را در بالای خوراک توییتر خود پنهان کنید.

نحوه بی صدا کردن استوری ( Fleets ) در توییتر

برای بی صدا کردن استوری، روی حباب Fleet نمایه ضربه بزنید و نگه دارید تا تنظیمات پنهان آشکار شود. روی “Mute @ (حساب توییتر)” ضربه بزنید.

نحوه بی صدا کردن استوری ( Fleets ) در توییتر

برای پنهان کردن ناوگان های موجود و آینده این حساب ، روی “Mute Fleets” یا “Mute Fleets and Tweets” برای پنهان کردن توییت های آن شخص ، ضربه بزنید.

توییتر به طور نامحدود استوری را از این نمایه بی صدا می کند و دیگر ظاهر نمی شود. همانند وقتی که توییت ها را بی صدا می کنید ، توییتر هنگام میوت کردن استوری شخصی به وی اطلاع نمی دهد.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید