برنامه ها و برنامه های وب

معرفی بهترین برنامه های چت ویدیویی با خانواده و دوستان

به لطف تلفن های ما ، برقراری ارتباط با خانواده و دوستان بسیار آسان شده است . این روزها برنامه های چت ویدیویی بسیاری وجود دارد. ما در ادامه نحوه انجام چت ویدیویی با خانواده و دوستان و آموزش کامل چت ویدیوئی همراه با معرفی بهترین برنامه تماس تصویری را همراه شما بررسی می کنیم.

اگر تازه وارد چت ویدیویی شده اید یا فقط به دنبال نکاتی برای شروع هستید ، به سایت مناسبی مراجعه کرده اید. در این مقاله ، ما در مورد همه مواردی که باید قبل از انتخاب برنامه چت تصویری در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد. ما همچنین چند نکته مفید برای ارتقا تجربه گپ ویدیویی شما ارائه داده ایم. در آخر ، ما لیستی از بهترین برنامه گپ ویدیویی را که می توانید برای گفتگوی حضوری با دوستان و خانواده خود استفاده کنید ، گردآوری کرده ایم. 

نحوه انتخاب برنامه چت ویدیویی

معرفی بهترین برنامه های چت ویدیویی با خانواده و دوستان

انواع مختلفی از برنامه های چت ویدیویی وجود دارد که می توانید برای تلفن های Android و iOS خود بارگیری کنید. با این حال ، همه آنها از ویژگی ها و توانایی های یکسانی برخوردار نیستند.

عوامل مختلفی می تواند در تصمیم شما برای استفاده از یک برنامه خاص تأثیر بگذارد ، مانند تعداد افرادی که می خواهید با آنها گپ ویدیویی کنید ، فیلترهای صورت که می خواهید استفاده کنید ، محدودیت زمانی تماس های ویدیویی ، برنامه ای که پرداخت می کنید یا رایگان ، ویژگی های چت متنی ، ویژگی های ضبط تماس ویدیویی و موارد دیگر.

ما تمام فاکتورهای ذکر شده را در نظر گرفتیم تا لیستی از بهترین برنامه چت ویدیویی را که می توانید در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید تا با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید ، ارائه دهیم. می توانید موارد موجود در لیست زیر را مشاهده کنید.

اما قبل از رفتن به مشاهده لیست انتخاب شده برنامه های چت ویدیویی و شروع به صحبت با مردم ، در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده بهینه از تماس های ویدیویی خود با خانواده و دوستان آورده شده است.

مواردی که باید قبل از شروع گپ تصویری به خاطر بسپارید

عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از شروع گپ ویدیویی در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اتصال به اینترنت پایدار یکی از اولین و مهمترین الزامات یک تجربه تماس ویدیویی مناسب است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که از نور مناسبی برخوردار هستید و تلفن شما به درستی قرار گرفته است تا شما و دیگران را در قاب جای دهد. در زیر چند نکته وجود دارد که می توانید قبل از برقراری تماس ویدیویی با دوستان و خانواده خود آنها را یادداشت کنید.

  • اگر از داده تلفن همراه استفاده می کنید ، حتماً به یک شبکه Wi-Fi روی بیاورید. اتصالات Wi-Fi به طور کلی پایدارتر هستند و احتمال قطع تماس های شما به طور تصادفی کمتر است.
  • پس زمینه مناسبی را از جایی که قصد برقراری یا برقراری تماس ویدیویی را دارید انتخاب کنید. محیط اطراف شما باید به خوبی روشن باشد تا افراد حاضر در گپ ویدیویی بتوانند شما را به درستی ببینند. اطمینان حاصل کنید که منبع نور در مقابل شماست و در پشت نیست. در غیر این صورت ، افراد حاضر در گپ ویدیویی نمی توانند شما را به وضوح ببینند.
  • اگر می خواهید برای تماس ویدئویی خود بیش از یک نفر در کادر داشته باشید ، می توانید تلفن خود را کمی دورتر ، روی پایه یا روی سه پایه قرار دهید . اگر پایه تلفن اختصاصی ندارید ، می توانید دستگاه خود را در برابر جسمی مانند کتاب قرار دهید.

همچنین بررسی کنید : بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اندروید

  • مطمئن شوید که صفحه تلفن شما رو به روی شما است تا بتوانید تمام شرکت کنندگان را در تماس ویدیویی ببینید و آنها از طریق دوربین سلفی شما را ببینند. خیلی به صفحه نزدیک نشوید. تلفن را به اندازه بازو نگه دارید تا چهره کامل شما برای سایر شرکت کنندگان قابل مشاهده باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که نویز پس زمینه وجود ندارد. اگر صدای تلویزیون یا موسیقی وجود دارد، آن را خاموش کنید تا همه را به درستی بشنوید و بالعکس.
  • بسیاری از برنامه ها دکمه هایی برای خاموش کردن دوربین یا قطع میکروفن دارند. اطمینان حاصل کنید که این تنظیمات را از قبل متوجه شده اید تا در هنگام تماس ویدیویی خود ناخواسته روی آنها ضربه بزنید.
  • وقتی تماس شما روشن است ، از صفحه گپ ویدیویی خود دور نشوید. این معمولاً دوربین شما را خاموش می کند و افراد دیگر نمی توانند شما را ببینند.
  • سعی کنید تلفن خود را ثابت نگه دارید. اگر تلفن شما بیش از حد بلرزد، می تواند برای سایر شرکت کنندگان در گپ ویدیویی بسیار گمراه کننده باشد. باز هم می توانید برای جلوگیری از لرزش ، تلفن را در یک مکان قرار دهید و این مشکل را حل کنید.

بهترین برنامه های چت ویدیویی برای گوشی هوشمند شما

اکنون که تمام نکات مربوط به یک تجربه چت ویدیویی خوب را مرور کرده اید ، نگاهی به لیست بهترین برنامه چت ویدیویی موجود در آن بیندازید.


بهترین برنامه چت ویدیویی اسکایپ

معرفی بهترین برنامه های چت ویدیویی با خانواده و دوستان
  • سطح دشواری: متوسط
  • کیفیت تماس: خوب است

اسکایپ باید یکی از محبوب ترین برنامه های گفتگوی ویدیویی باشد. سرویس متعلق به مایکروسافت کاملاً رایگان است و همچنین به شما امکان می دهد همزمان هنگام مکالمه تصویری پیام های متنی را بفرستید. برنامه های Skype برای اندروید و iOS به همان اندازه که دوست داشتیم کاربر پسند نیستند ، اما کیفیت مکالمه پلتفرم یکی از بهترین هاست.

شما می توانید تا 50 نفر در یک تماس ویدیویی اسکایپ داشته باشید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد از طریق قابلیت ارسال پیامک ، عکس ، فیلم ، GIF و موارد دیگر را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید برای برخی از فعالیت های سرگرم کننده مانند برنامه ریزی سفر با افراد خانواده همکاری کنید ، می توانید این کار را با اشتراک گذاری صفحه تلفن خود با تمام شرکت کنندگان در تماس ویدیویی Skype انجام دهید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که شرایط شبکه نامناسب است یا می خواهید مقدار داده های تماس ویدیویی خود را بررسی کنید ، می توانید برنامه Skype Lite را در Android امتحان کنید .


بهترین برنامه چت ویدیویی زوم

معرفی بهترین برنامه های چت ویدیویی با خانواده و دوستان
  • سطح دشواری: متوسط
  • کیفیت تماس: خوب است

زوم برنامه ای است که معمولاً برای تماس های کنفرانس ویدیویی کاری استفاده می شود ، اما همچنین دارای یک نسخه اصلی رایگان است که به شما امکان می دهد همزمان با حداکثر 100 نفر گپ ویدیویی داشته باشید! به معنای واقعی کلمه می توانید یک کنسرت کوچک از خانه خود برای تماشای همه دوستان و خانواده خود برگزار کنید. شرکت کنندگان در یک تماس تصویری Zoom می توانند از هر کجا ، از جمله رایانه های شخصی یا رایانه لوحی ، به آن بپیوندند. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد پیام ها ، GIF ها ، فیلم ها ، پرونده های Google Drive و موارد دیگر را با گروه خود به اشتراک بگذارید. اگر نمی خواهید به مردم نشان دهید که از کجا تماس می گیرید یا فقط می خواهید فضای آشفته اتاق خود را پنهان کنید ، زوم حتی به شما امکان می دهد پس زمینه مجازی سرگرم کننده ای را برای جالب نگه داشتن چیزها انتخاب کنید. بعداً می توانید تماس های ویدیویی خود را برای مشاهده ضبط کنید. تنها مشکل این است که گپ های ویدئویی گروهی در نسخه رایگان زوم به 40 دقیقه محدود می شود.


بهترین برنامه چت ویدیویی واتساپ

  • سطح دشواری: آسان است
  • کیفیت تماس: متوسط

WhatsApp یکی از محبوب ترین سیستم عامل های پیام رسانی است که در آن وجود دارد و همچنین گزینه ای برای گپ ویدیویی را نیز ارائه می دهد. این پلتفرم از نظر حریم خصوصی بسیار مناسب است و طبق گفته های شرکت ، همه تماس های ویدئویی رمزگذاری می شوند، به این معنی که هیچ کس دیگری غیر از شما و شرکت کنندگان نمی توانند چت ویدیویی را ببینند. اگر از WhatsApp استفاده می کنید ، می توانید با هر هشت (حداکثر حد مجاز) مخاطب که از برنامه نیز استفاده می کنند ، تماس ویدیویی برقرار کنید. شما به یک اتصال تلفن همراه یا Wi-Fi خوب نیاز خواهید داشت زیرا کیفیت تماس به قدرت شبکه شما بستگی دارد. شروع تماس ویدیویی در WhatsApp بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مخاطبی را که می خواهید با آن گپ بزنید باز کنید و دکمه ویدیو را فشار دهید. همچنین می توانید به یک گروه WhatsApp بروید و برای شروع تماس با اعضای آن گروه ، روی دکمه ویدیو ضربه بزنید. همچنین می توانید برای انتخاب مخاطبینی که می خواهید با آنها از طریق تماس ویدیویی صحبت کنید ، به زبانه تماس ها در WhatsApp بروید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید