
نکات برتر بازاریابی اینستاگرام برای تقویت برند
اینستاگرام بهترین سیستم عامل اشتراک عکس می باشد. کاربران هر روز بیش از 60 میلیون عکس ارسال می کنند و بیش از 1.6 میلیارد پست دارند. نه تنها این یک بستر محبوب برای کاربران است ، بلکه به یک بخش اساسی در بازاریابی تجاری تبدیل می شود. با این حال ، همه پست ها به طور برابر محبوب و دیده نمی شوند. برنامه ریزی دقیق و استراتژی لازم برای انجام بازاریابی موفق در اینستاگرام ، درست مانند هر پلتفرم دیگر است. در اینجا چند نکته برتر در زمینه بازاریابی برند اینستاگرام آورده شده است.
نکات بازاریابی برند اینستاگرام:
- تغییر پروفایل معمولی به بیزینسی به برای شروع کار ، به یک نمایه تجاری بروید. کار سختی نیست و می توانید با هر پروفایل معمولی این کار را انجام دهید. همچنین نمایه تجاری اینستاگرام همچنین ارتباط با شما را برای طرفدارانتان آسانتر می کند. علاوه بر این ، بدون نیاز به استفاده از ابزارهای فیس بوک ، می توانید تبلیغات ایجاد و منتشر کنید. همچنین می توانید برای بررسی آمار در دسترس بودن پست های خود به تجزیه و تحلیل های موسوم به Insights دسترسی پیدا کنید.
- استفاده از Insights
از ابزارهای رایگان Instagram استفاده کنید . Insights می توانند به شما نشان دهند که طرفداران شما چقدر مشغول هستند و چه تصوری از ارسال های شما ایجاد می کنند. شما می توانید در مورد جمعیت شناسی ، مکانها و حتی اوقات تعامل اوج برای فالورهای خود اطلاعات کسب کنید. این Insights همچنین حیاتی است زیرا نکات بازاریابی اینستاگرامی در مورد چگونگی بهینه سازی نمایه شما ارائه می دهد.
نکات مربوط به محتوای اینستاگرام :
آنچه در واقع ارسال می کنید حتی از نحوه نمایه شما مهمتر است. اینستاگرام مکان مناسبی برای ارسال عکس های هنری از محصولات شما است که مردم را به خرید ترغیب می کند. اما بین ارسال تبلیغات و ارسال تیزرهایی که به سادگی محصول شما را نشان می دهند تفاوت وجود دارد.

استوری ها بخش اساسی در بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. درست مانند سایر سیستم عامل ها ، استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت در دسترس هستند ، این بدان معنی است که اگر می خواهید مخاطبان شما به آنها توجه کنند ، باید جذاب باشند.