نینتندو سوییچ

نحوه اضافه کردن دوستان در نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch )

بازی ها ، هنگام بازی با دوستان سرگرم کننده تر هستند. در Nintendo Switch ، قبل از اینکه بتوانید با دوستان بازی کنید ، باید شخصی را در لیست دوستان خود اضافه کنید. در اینجا نحوه اضافه کردن ، ارسال و دریافت دعوت دوستان ( دوست ) در نینتندو سوییچ آورده شده است.

نحوه اضافه کردن دوستان در نینتندو سوییچ

دو راه برای اضافه کردن دوستان در نینتندو سوییچ وجود دارد: ارسال یک درخواست دوستانه با استفاده از کد دوست یا ارسال درخواست دوستی که برای شما ارسال شده است. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از بلوتوث ، دوستان خود را به صورت محلی جستجو کنید.

مرتبط: نحوه فعال کردن تایید هویت دو عاملی در حساب نینتندو سوییچ

پس از افزودن یک دوست در نینتندو سوییچ ، هر دو شما باید یک اشتراک مشترک Nintendo را خریداری کرده باشید تا هر بازی آنلاین را انجام دهید.

نحوه پیدا کردن کد دوست شما

پس از طی مراحل تنظیم Nintendo Switch ، به شما بطور خودکار یک کد 12 رقمی به شما تعلق می گیرد. این کد دوست با “SW” شروع می شود و می توانید در صفحه نمایه اصلی خود یا در سمت راست پایین صفحه “Add Friend” مشاهده کنید.

صفحه پروفایل در گوشه بالا سمت چپ صفحه اصلی قرار دارد. برای حرکت به نماد خود از Joy-Con چپ خود استفاده کنید و سپس دکمه فیزیکی “A” را در سمت راست Joy-Con فشار دهید.

Add Friends on the Nintendo Switch

برای افزودن یک دوست در نینتندو سوئیچ ، باید کد دوست خود را به اشتراک بگذارید (یا کد دوست بازیکن دیگر را دریافت کنید).

ابتدا به صفحه نمایه سوئیچ Nintendo خود در منوی Home بروید و سپس به برگه “Add Friend” بروید.

کد دوست Nintendo Switch شما در گوشه پایین سمت راست قرار دارد و معمولاً با “SW” شروع می شود و به دنبال آن 12 رقم است.

Add Friends on the Nintendo Switch

شما می توانید انتخاب کنید تا درخواست های دوست دریافت شده را مدیریت کنید ، به جستجوی کاربران محلی بپردازید ، از یک کد دوست برای ارسال دعوت دوست استفاده کنید یا درخواست های ارسال شده را بررسی کنید.

اضافه کردن دوستان در نینتندو سوییچ : درخواست یک دوست را بپذیرید

درخواست های دوستی که دریافت می کنید در فهرست “Received Friend Request” ظاهر می شود. می توانید این موارد را قبول یا رد کنید.

Add Friends on the Nintendo Switch

ارسال درخواست دوستی به دوستان

اگر کد دوست شخصی را دریافت کرده اید ، می توانید با انتخاب “Search with Friend Code” از منو “Add Friend” کد را وارد کنید.

Add Friends on the Nintendo Switch

کد 12 رقمی دوست را تایپ کنید و درخواست دوستی برای آن شخص ارسال می شود. هرگونه درخواست دوست ارسال شده را می توان با حرکت به گزینه منو “Sent Friend Requests” در “Search with Friend Code” مدیریت کرد.

دوستانی را که قبلاً با آنها بازی کرده اید اضافه کنید

برخی از بازی های آنلاین چند نفره شما را با بازیکنان آنلاین تصادفی جفت می کنند که بعدا می توانید درخواست های دوستان را برای آنها ارسال کنید. از زیرمنوی “Add Friend” ، بخش”Search for Users You Played with” را انتخاب کنید و سپس شخصی را که اخیراً با آنها بازی کرده اید دعوت کنید تا بتواند ارتباط برقرار کند.

پس از افزودن برخی از دوستان ، می توانید راحت تر در بازی های چند نفره اتصال برقرار کنید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید