گوگل مپس

نحوه اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در گوگل مپ اندروید و iOS

Google Maps یکی از بهترین برنامه های مربوط به نقشه است که می توانید در تلفن های خود دریافت کنید ، اما به عنوان یک ابزار اجتماعی نیز مفید است – می توانید مکان خود را برای هماهنگی جلسات با دوستان خود یا به خانواده خود اطمینان دهید که تقریباً در خانه هستید. خوشبختانه ، این روند ساده است و شامل کنترل حریم خصوصی برای محدود کردن آنچه دیگران خواهند دید. ما در ادامه به شما نحوه اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در گوگل مپ اندروید و iOS را به شما خواهیم گفت.

اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در گوگل مپ اندروید و iOS با مخاطبین

به احتمال زیاد می خواهید موقعیت مکانی خود را با افراد خاص به اشتراک بگذارید. اشتراک موقعیت مکانی Google Maps در درجه اول با توجه به این طراحی شده است ، و اگر می خواهید اشتراک گذاری را در زمان های مشخص محدود کنید ، مقدار سفارشی سازی سفارشی وجود دارد.

مرتبط: راهنمای کامل استفاده از گوگل مپ

 در اینجا نحوه به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با مخاطبین در Android و iOS آورده شده است – دستورالعمل ها برای هر دو مشابه است.

  1. در Google Maps ، روی نماد نمایه خود در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. به اشتراک گذاری مکان ضربه بزنید.
  3. اگر این اولین بار است که به اشتراک می گذارید ، نقشه ها مقدمه ای را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند مخاطبین را انتخاب کنید (ممکن است از شما خواسته شود تا به مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید). در غیر این صورت ، روی اشتراک جدید ضربه بزنید.
  4. پس از انتخاب یک مخاطب ، به مدت طولانی ضربه بزنید تا مدت زمان اشتراک اطلاعات را انتخاب کنید. می توانید زمان را به صورت یک ساعته افزایش دهید و یا اینکه این گزینه را خاموش کنید تا نامحدود به اشتراک گذاشته شود ، انتخاب کنید.
  5. از این پس نقشه ها برای آن مخاطب وضعیتی را نشان می دهند.
  6. اگر می خواهید با افراد اضافی به اشتراک بگذارید ، روی New Share ضربه بزنید و روند را تکرار کنید.
  7. برای متوقف کردن ، روی وضعیت اشتراک گذاری ضربه بزنید و سپس روی توقف ضربه بزنید.

اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در گوگل مپ اندروید و iOS با پیوند اشتراک

نحوه اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در گوگل مپ اندروید و iOS

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که می خواهید موقعیت مکانی خود را در Android یا iOS از طریق یک برنامه خاص یا حتی به عنوان یک لینک عمومی به اشتراک بگذارید. ممکن است بخواهید آن را از طریق یک پیام متنی به اشتراک بگذارید ، یا موقعیت خود را در یک شبکه اجتماعی پخش کنید. خوشبختانه ، اشتراک گذاری موقعیت مکانی Google Maps با برخی مراحل مشابه ، این کار را آسان می کند. در اینجا نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات مکان با استفاده از این روش آورده شده است.

  1. در Google Maps ، روی نماد نمایه خود در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  2. به اشتراک گذاری مکان ضربه بزنید.
  3. اگر این اولین بار است که شما به اشتراک می گذارید ، Maps همان منوی مخاطب ذکر شده در دستورالعمل های قبلی را ارائه می دهند ، اما به شما این امکان را می دهد که پیوند را از طریق یک برنامه یا لینک به صورت مستقیم (در Android) به اشتراک بگذارید یا با ضربه زدن به گزینه های دیگر (روشن iOS)
  4. روی برنامه ای که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید ضربه بزنید ، یا حرکت کنید تا بتوانید روی گزینه Copy To (در Android) یا Copy (در iOS) ضربه بزنید تا پیوند اشتراک گذاری را دریافت کنید.
  5. در هر صورت ، می توانید برای تنظیم مدت زمان پیوند ، روی Sharing via Link ضربه بزنید یا به اشتراک گذاری برای پایان دادن ضربه بزنید.

آنچه دیگران هنگام به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی شما مشاهده می کنند

نحوه اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در گوگل مپ اندروید و iOS

اکنون که یاد گرفتید که چگونه مکان خود را در Android و iOS به اشتراک بگذارید ، چه انتظاری از دیگران می توانید داشته باشید؟

اشتراک موقعیت مکانی Google Maps دقیق است ، اما کاملاً همه چیز را به اشتراک نمی گذارد. دیگران اعلانی مبنی بر اشتراک گذاری شما دریافت می کنند. آنها یک پین نقشه را که تقریبی موقعیت مکانی شما باشد ، می بینند و می توانند در صورت ناگهان موقعیت شما از دست دهند ، باتری دستگاه شما را بررسی کنند. هنگامی که آنها به وضعیت اشتراک گذاری ضربه بزنند ، برخی از اطلاعات آدرس مانند شهر شما و ZIP یا کد پستی را مشاهده می کنند.

با این حال ، آنها به طور معمول آدرس دقیق شما را نمی بینند ، همچنین تاریخچه موقعیت مکانی یا مسیر فعلی شما را نمی بینند. و هنگامی که اشتراک مکان خود را متوقف می کنید ، این اطلاعات از بین می رود. لازم نیست نگران باشید که شخصی بدون اطلاع و اجازه شما ، به عبارت دیگر شما را در Google Maps دنبال کند.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید