توییتر

نحوه ارسال استوری در توییتر با استفاده از قابلیت Fleets

“استوری” های موقت به عنوان موضوعی در بسیاری از وب سایت های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. نسخه توییتر ” Fleets ” نام دارد و می توانید از آن برای ایجاد استوری استفاده کنید که شامل افکار ، عقاید و احساسات شخصی و گاه به گاه هستند. ما تمام روشهای استفاده از ویژگی ارسال استوری در توییتر با استفاده از قابلیت Fleets را به شما نشان خواهیم داد.

قابلیت Fleets توییتر چیست؟

مرتبط: اینستاگرام ریلز (Instagram Reels) چیست ؟ آیا یک کپی از تیک تاک است؟

همانطور که گفته شد ، Fleets را می توان به راحتی توییت های ناپدید شده توصیف کرد. یک توییت عادی برای همیشه در جدول زمانی شما نمایش داده می شود ، مگر اینکه آن را حذف کنید ، اما یک استوری فقط 24 ساعت باقی می ماند. Fleets می تواند متن ، تصویر ، فیلم یا حتی بازتوییت باشد.

استوری در بالای برنامه تلفن همراه توییتر برای Android ، iPhone و iPad به صورت حباب های نمایه ظاهر می شوند. یک حلقه آبی در اطراف یک نمایه به معنای وجود استوری جدیدی است که شما آن را مشاهده نکرده اید. یک حلقه سفید به این معنی است که شما قبلاً همه استوری ها را از حساب مشاهده کرده اید.

مرتبط: نحوه ضبط و ارسال توییت صوتی در برنامه توییتر

نحوه ایجاد استوری در توییتر

ابتدا برنامه رسمی توییتر را در iPhone ، iPad یا دستگاه Android خود باز کنید . ردیف Fleets را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. برای شروع روی «Add» ضربه بزنید.

در پایین صفحه ایجاد استوری، چهار زبانه وجود دارد:

  • “Text”: می توانید متن را در پس زمینه خالی بنویسید.
  • “Gallery”: یک تصویر یا فیلم را از فضای ذخیره سازی محلی خود انتخاب کنید.
  • “Capture”: یک عکس جدید بگیرید.
  • “Video”: فیلم جدید ضبط کنید.

برای یک استوری متنی ، می توانید روی مرکز صفحه ضربه بزنید و تایپ را شروع کنید. می توانید تراز را تنظیم کنید ، متن را پررنگ کنید ، پس زمینه را پشت متن قرار دهید و رنگ را تغییر دهید.

هنگامی که تصویری را از گالری خود انتخاب می کنید ، می توانید رنگ پس زمینه را تغییر دهید و از همان ابزارهای نوشتاری برای نوشتن در بالای تصویر استفاده کنید.

یک فیلم از گالری نیز می تواند کوتاه شود.

هنگام گرفتن عکس جدید یا ضبط ویدیوی جدید ، همین ابزارها در دسترس هستند. وقتی استوری شما آماده اشتراک است ، روی «Fleet» در بالا سمت راست ضربه بزنید.

راه های دیگر برای ارسال استوری در توییتر

چند کار مختلف وجود دارد که می توانید با Fleets انجام دهید. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، شما می توانید توییت ها را به عنوان Fleets به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار ، توییتی را که می خواهید Fleet باشد پیدا کرده و روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.

از منوی Share Tweet ، گزینه”Share in a Fleet” را انتخاب کنید.

Tweet در صفحه ایجاد Fleet ظاهر می شود. سپس می توانید رنگ پس زمینه را تغییر دهید و متن اضافه کنید. وقتی کارتان تمام شد ، روی “Fleet” ضربه بزنید.

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که استوری خود را به صورت توییت به اشتراک بگذارید. اگر نمی خواهید بعد از 24 ساعت از بین برود ، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید.

ابتدا روی تصویر نمایه خود در ردیف Fleet ضربه بزنید تا ناوگان اخیر خود را باز کنید.

روی پیکان رو به پایین در بالا سمت راست ضربه بزنید.

در اینجا ، گزینه های “Tweet This” یا “Delete Fleet” را مشاهده خواهید کرد.

صفحه نوشتن توییتر باز می شود. قبل از اینکه توییت کنید ، می توانید یک نظر به Fleet اضافه کنید.


داستان کوتاه و کوتاه مدت در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat ، Instagram و حتی YouTube محبوب هستند و اکنون می توانید از توییتر به آن بپیوندید.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید