فیلم هندی

دانلود آهنگ های فیلم هندی A Gentleman 2017 ( یک جنتلمن )

یک جنتلمن (به هندی: A Gentleman ) یا یک مرد محترم فیلمی محصول سال 2017 و به کارگردانی راج نیدیمورو است. در این فیلم بازیگرانی همچون سیدهارث مالهورترا، ژاکلین فرناندز، دارشان کومار، سونیل شتی، راجیت کاپور، سوپریا پیلگانکار ایفای نقش کرده‌اند. برای دانلود تمامی آهنگ های فیلم هندی A Gentleman ( یک جنتلمن ) به پایین مطلب بروید . 🙂

مرد با شخصیت به طور تئاتر در تاریخ 25 اوت 2017 در هند اکران شد. وی از نظر منتقدین با بررسی متوسط ​​روبرو شد و نتوانست سرمایه 600 میلیون پوندی (8.4 میلیون دلار) سرمایه خود را پس بگیرد و 383 میلیون پوند (5.4 میلیون دلار آمریکا) را فقط جبران کند.

سیدهارث مالهورترا اظهار داشته است که این فیلم در ابتدا به عنوان دنباله فیلم 2014 بنگ بنگ پیش بینی شده بود ! اما بعداً در مصاحبه مشخص شد كه این فیلم مستقل خواهد بود.

خلاصه داستان A Gentleman

مرتبط: دانلود آهنگ های فیلم هندی Junooniyat 2016 ( جنونیت )

گارو (سیدهارث مالهورترا) یک مامور امنیتی بوده است و در گذشته از این سازمان جدا شده است و حالا با هویت جعلی در میامی زندگی می کند و قصد ازدواج با دختری به نام کاویا(ژاکلین فرناندز) را دارد، گارو قصد دارد تا زندگی گذشته اش را فراموش کند و مثل یک مرد محترم یک زندگی معمولی داشته باشد.اما آن گروهی که قبلاً با آن ها کار می کرده است موقعیت او را شناسایی می کنند و به دنبال گرفتن هاردی از او هستند که از چند سال پیش در دست اوست …… امیدواریم از دیدن فیلم و شنیدن آهنگ ها لذت ببرید.

دانلود آهنگ های فیلم هندی A Gentleman ( یک جنتلمن )

دانلود آهنگ Disco Disco دانلود آهنگ Baat Ban Jaye دانلود آهنگ Chandralekha دانلود آهنگ Laagi Na Choote دانلود آهنگ Bandook Meri Laila

آهنگا دارای زیرنویس می باشد

برای دانلود آهنگ ها به صورت فایل هم می توانید به کانال تلگرامی Music_hend مراجعه کنید.

اگه موزیک یا آهنگ فیلم خاصی هم خواستید تو بخش نظرات بگید یا تو تلگرام به آیدی @A_T_N_I پیام بدید تا تو سایت قرار بگیره آهنگ های فیلم در خواستی شما ? ?

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید