نینتندو سوییچ

نحوه گرفتن عکس و فیلم در سوییچ نینتندو ( Nintendo Switch )

نینتندو سوئیچ یک دکمه اختصاصی برای گرفتن تصاویر دارد. اکنون می توانید فیلم ها را حتی در برخی از بازی ها ضبط کنید. این عکس ها و فیلم ها در حافظه داخلی سوئیچ یا کارت microSD ذخیره می شوند و می توانید آنها را مشاهده کنید ، آنها را به حرکت درآورید و آن ها را در فیسبوک یا توییتر به اشتراک بگذارید. در ادامه نحوه گرفتن عکس و فیلم در سوییچ نینتندو را به شما توضیح می دهیم.

یا البته ، می توانید کارت میکرو اس دی را جدا کرده و آن را به رایانه شخصی وصل کنید . همیشه حتماً قبل از جدا کردن کارت میکرو اس دی ، نینتندو سوئیچ را خاموش کنید. برای انجام این کار ، دکمه روشن / خاموش واقع در کنار کنترل میزان صدا را فشار داده و گزینه های Options > Power را انتخاب کنید.

نحوه گرفتن عکس در نینتندو سوییچ

کنترلرهای نینتندو سوئیچ یک دکمه “Capture” اختصاصی دارند که در هر منوی بازی یا سیستم کار می کنند.

روی کنترلرهای Joy-Con ، به قسمت پایین Joy-Con سمت چپ نگاه کنید. دکمه مربعی را با یک دایره داخل آن مشاهده خواهید کرد. دکمه را فشار دهید تا عکس بگیرید. صدایی خواهید شنید و یک اعلان “Capture Taken” را روی صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

Take Screenshots and Videos on Your Nintendo Switch

در Nintendo Switch Pro Controller ، به وسط کنترلر نگاه کنید. همان دکمه مربع را با یک دایره داخل آن در سمت چپ دکمه صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. برای گرفتن عکس از این دکمه ، فشار دهید. شما همان صدا را می شنوید و همان اعلان “گرفتن ضبط” را مشاهده می کنید.

مرتبط: نحوه انتقال تصاویر از نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch ) به رایانه

نحوه ضبط ویدیو در نینتندو سوییچ

با به روزرسانی Nintendo Switch OS 4.0 ، نینتندو قابلیت ضبط گیم پلی را به نینتندو سوئیچ اضافه کرد. در زمان راه اندازی ، این تنها با Legend of Zelda: Breath of the Wild ، Super Mario Odyssey ، Mario Kart 8 Deluxe ، ARMS و Splatoon 2 کار می کند . بازی های بیشتر پشتیبانی از این ویژگی را در آینده اضافه می کنند.

برای ضبط گیم پلی ، از همان دکمه Capture که برای ضبط تصاویر استفاده می کنید ، استفاده کنید. فقط دکمه را فشار داده و به جای فشار دادن آن به طور عادی ، آن را نگه دارید. Nintendo Switch شما به طور خودکار ویدئویی از 30 ثانیه آخر گیم پلی شما را ضبط و ذخیره می کند در حالی که این کلیپ را ذخیره می کنید ، یک اعلان “Saving” را مشاهده خواهید کرد.

Take Screenshots and Videos on Your Nintendo Switch

نحوه مشاهده تصاویر و فیلم ها

برای مشاهده همه تصاویر و فیلم های خود ، به صفحه اصلی Nintendo Switch بروید ، نماد “Album” را انتخاب کنید و دکمه A را در کنترلر خود فشار دهید تا باز شود.

نمای آلبوم تمام تصاویر و فیلم های شما را نشان می دهد ، چه در حافظه داخلی کنسول شما و چه بر روی کارت microSD ذخیره شود. یک تصویر صفحه یا فیلم را انتخاب کنید و برای مشاهده آن ، A را فشار دهید.

در صورت تمایل ، می توانید “Filter” را انتخاب کرده یا Y را فشار دهید و کتابخانه را فیلتر کنید تا فقط تصاویر ، فقط فیلم ها ، محتوای یک بازی خاص ، رسانه های ذخیره شده در حافظه سیستم داخلی یا رسانه های ذخیره شده در کارت microSD نشان داده شود.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید