نحوه پیوستن به یک جلسه زوم
وقتی صحبت از اجازه دادن به کاربران برای ملحق شدن به یک جلسه می شود، زوم خودداری نمی کند. این شرکت راههای مختلفی را برای پیوستن ارائه میکند – حتی اگر نرمافزار زوم را دانلود نکرده باشید. در اینجا هر راهی وجود دارد که کاربر می تواند وارد جلسه زوم شود.
چگونه به یک جلسه زوم بپیوندیم
متبط: نحوه راه اندازی یک جلسه زوم
برای اینکه بتوانید در زوم به یک جلسه بپیوندید، ابتدا میزبان باید جلسه را راهاندازی کند . هنگامی که میزبان جلسه را شروع می کند، شرکت کنندگان می توانند بپیوندند. از طرف دیگر، میزبان میتواند گزینهای را فعال کند که به کاربران اجازه میدهد قبل از ورود میزبان بپیوندند، اما جلسه همچنان باید از قبل تنظیم شود.
از برنامه زوم استفاده کنید
اگر قبلاً زوم را روی دستگاه خود نصب کرده اید، می توانید مستقیماً از برنامه با استفاده از شناسه جلسه یا نام پیوند شخصی که میزبان برای شما ارسال می کند به جلسه بپیوندید.
Zoom را باز کنید و از شما خواسته میشود که وارد شوید. میتوانید (1) ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس «Sign In» یا (2) با SSO ، Google یا Facebook وارد شوید. با انتخاب Google یا Facebook شما را به صفحه ورود به سیستم مربوطه میرسانید. اگر تصمیم دارید با استفاده از SSO وارد شوید، باید URL شرکت را بدانید که معمولاً <companyname>.zoom.us است.
صرف نظر از روش ورود به سیستمی که انتخاب می کنید، پس از تکمیل آن فرآیند، در صفحه اصلی برنامه Zoom خواهید بود. در اینجا، “Join” را انتخاب کنید.
یک پنجره جدید ظاهر خواهد شد. در کادر اول، شناسه جلسه را که هنگام دریافت دعوت نامه از طریق ایمیل برای شما ارسال شده است، وارد کنید. از طرف دیگر، اگر نام پیوند شخصی را می دانید، می توانید آن را وارد کنید.
در زیر آن، نام نمایشی خود را وارد کنید، انتخاب کنید که آیا میخواهید با صدا و تصویر فعال به جلسه بپیوندید و سپس دکمه «پیوستن» را انتخاب کنید.
مرتبط: نحوه تغییر پس زمینه تماس ویدیویی در زوم ( Zoom )
اکنون در جلسه خواهید بود.
از وب سایت زوم استفاده کنید
اگر به جلسه ای با شرکت دیگری ملحق می شوید، آنها باید URL شرکت را با Zoom ثبت کرده باشند. این به طور کلی <companyname>.zoom.us است، اما برای اطمینان با میزبان تماس بگیرید.
پس از دریافت URL شرکت، در مرورگر مورد نظر خود به آن بروید . صفحه فرود بین شرکتها متفاوت به نظر میرسد، اما گزینههای موجود بیشتر یکسان خواهند بود.
دکمه “Join” را انتخاب کنید.
اکنون باید شناسه جلسه یا نام پیوند شخصی را که باید از میزبان جلسه دریافت می کردید وارد کنید. این کار را انجام دهید و سپس «Join» را انتخاب کنید.
اکنون به جلسه ملحق شده اید.
از لینک ایمیل استفاده کنید
وقتی یک میزبان برای شما دعوت نامه ارسال می کند، آن دعوت نامه را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. اولین پیوند در پیام پیوند “Join Zoom Meeting” است. روی آن لینک کلیک کنید.
پس از انتخاب، به جلسه Zoom آورده می شوید.
با جلسه تماس بگیرید
اگر ترجیح می دهید فقط از تلفن خود برای تماس با جلسه استفاده کنید، این نیز یک گزینه است. در دعوت نامه ایمیلی که دریافت کرده اید، شماره تماس از راه دور را مشاهده خواهید کرد.
با اون شماره تماس بگیر وقتی از شما خواسته شد، شماره شناسه جلسه (همچنین در دعوت نامه ایمیل موجود است) را با استفاده از صفحه شماره گیری خود وارد کنید. این تمام چیزی است که در آن وجود دارد!
موفق باشید!