گوگل مپس

نحوه استفاده از حالت دستیار رانندگی (Driving Mode) در گوگل مپ

گوگل مپ از مسیریابی عالی برخوردار است ، اما مهم این است که هنگام رانندگی از تلفن خود استفاده نکنید. به همین دلیل Maps دارای حالت رانندگی با دستیار گوگل است که میانبرهای معمول را در دسترس قرار می دهد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در جاده از حالت دستیار رانندگی در گوگل مپ استفاده کنید.

حالت رانندگی قابلیتی است که هم از Google Maps و هم از Google Assistant استفاده می کند. این فقط برای دستگاه های Android 9+ در دسترس است و باید دستگاه در جهت عمودی باشد. مطمئناً ، شما به هر دو برنامه Google Maps و Assistant روی تلفن یا تبلت اندرویدی خود احتیاج دارید .

استفاده از حالت دستیار رانندگی در گوگل مپ

اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب حالت رانندگی است. برای این کار ، یا بگویید “Hey Google” ، یا از گوشه پایین انگشت خود را برای راه اندازی دستیار گوگل بکشید.

نحوه استفاده از حالت دستیار رانندگی در گوگل مپ

بعد ، روی نماد نمایه خود در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا تنظیمات دستیار باز شود.

نحوه استفاده از حالت دستیار رانندگی در گوگل مپ

از لیست تنظیمات پیمایش کنید و روی «Getting Around» ضربه بزنید.

نحوه استفاده از حالت دستیار رانندگی در گوگل مپ

اینجا جایی است که می توانید روش ترجیحی حمل و نقل خود را به دستیار Google بگویید. “حالت رانندگی” را در پایین انتخاب کنید.

نحوه استفاده از حالت دستیار رانندگی در گوگل مپ

اکنون ، مطمئن شوید که “حالت رانندگی” روشن است. هنگام رانندگی می توانید تماس ها و پیام های دریافتی را نیز مجاز یا رد کنید.

در همان منو ، روی “Hey Google’ Detection” ضربه بزنید.

این شما را به تنظیمات تشخیص دستیار «Ok Google» می رساند. برای استفاده از دستیار هنگام رانندگی بدون لمس تلفن ، گزینه “هنگام رانندگی” را روشن کنید.

این تمام کاری است که شما باید در تنظیمات دستیار انجام دهید. برای استفاده از حالت رانندگی ، Google Maps را باز کنید ، مکانی را که می خواهید بروید پیدا کنید و سپس برای شروع پیمایش روی “Start” ضربه بزنید.

اولین باری که از حالت رانندگی استفاده می کنید ، اگر پیامی ظاهر شد که از شما می خواهد آیا “Try It Out” ، روی آن ضربه بزنید.

اکنون در حالت رانندگی خواهید بود. همچنین یک نوار ابزار در پایین قرار دارد که دسترسی سریع به دستیار Google و برنامه ها دارد. برای باز کردن برنامه منو برنامه ها ، روی نماد شبکه ضربه بزنید.

راه انداز دسترسی سریع به هر برنامه یا عملکردی را که ممکن است هنگام رانندگی نیاز داشته باشید فراهم می کند. این برنامه به طور خودکار برنامه های پیام رسان و رسانه شما را لیست می کند.

در بالا ، میانبرهای رابط کاربری ساده “تماس ها” و “پیام ها” وجود دارد. دکمه “رسانه” مواردی را پیشنهاد می کند که می توانید بدون باز کردن هیچ برنامه ای ، بلافاصله گوش دادن به آنها را شروع کنید.

استفاده از دستورات صوتی هنگام رانندگی بسیار ایمن تر است. فقط بگویید ، “Hey Google” ، یا روی نماد دستیار ضربه بزنید و سپس یکی از دستورات مفید زیر را بگویید:

  • برقراری تماس: “Make a call” یا “Call[نام یکی از مخاطبان].”
  • پاسخ تماس: دستیار می گوید: “Call from [نام یکی از مخاطبان]. Do you want to pick it up؟ “
  • ارسال پیام: “Send a message to [مخاطب]” یا “Send a message”.
  • پیام های خود را دریافت کنید: “Read my messages.”
  • به موسیقی گوش دهید: “Play[هنرمند]” یا “Play [ژانر]”.

حالت رانندگی اساساً یک ویژگی مناسب و ساده برای استفاده در هنگام رانندگی است. ایده این است که تا آنجا که ممکن است چشم خود را به جاده معطوف کنید. امیدوارم حالت رانندگی شما را به یک راننده ایمن تر تبدیل کند.

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید