فیلم هندی

دانلود آهنگ های فیلم هندی Dhadak 2018 ( ضربان قلب )

ضربان قلب (به هندی: Dhadak ) یا تپش قلب یک فیلم عاشقانه به زبان هندی محصول 2018 و به کارگردانی شاشانک خاطیان است. در این فیلم بازیگرانی همچون ایشان خاطر، جانوی کاپور، اشوتوش رانا، آدیتیا کومار ایفای نقش کرده‌اند. عکاسی اصلی و در دسامبر 2017 آغاز شد و در آوریل 2018 تکمیل شد. موسیقی متن این آهنگ توسط Ajay-Atul با شعرهایی که توسط Amitabh Bhattacharya نوشته شده است ، ساخته شده است. این فیلم توسط Zee Studios در سطح بین المللی توزیع شده است. برای دانلود تمامی آهنگ های فیلم هندی Dhadak ( ضربان قلب ) به پایین مطلب بروید . 🙂

اولین ترانه فیلم “Dhadak” که توسط Ajay Gogavale و Shreya Ghoshal خوانده می شود در تاریخ 20 ژوئن 2018 منتشر شد. آهنگ دوم “Zingaat” و آهنگ سوم “Pehli Baar” از Sairat ساخته شده است، و دومی از “Yad Lagla”. آلبوم موسیقی این فیلم در 11 ژوئیه 2018 توسط کمپانی موسیقی Zee منتشر شد. این آلبوم با استقبال مثبت روبرو شد.

خلاصه داستان Dhadak

مرتبط: دانلود آهنگ های فیلم هندی Sanju 2018 ( سانجو )

فیلم داستان عاشقانه‌ ای را بین یک پسر و دختر در شهر راجستان، شهر مرزی هندوستان و پاکستان، روایت میکند و به تفاوت‌های طبقاتی و موضوعات اجتماعی دیگری میپردازد …… امیدواریم از دیدن فیلم و شنیدن آهنگ ها لذت ببرید.

دانلود آهنگ های فیلم هندی Dhadak ( ضربان قلب )

دانلود آهنگ Dhadak دانلود آهنگ Zingaat دانلود آهنگ Pehli Baar دانلود آهنگ Vaara Re

آهنگا دارای زیرنویس می باشد

برای دانلود آهنگ ها به صورت فایل هم می توانید به کانال تلگرامی Music_hend مراجعه کنید.

اگه موزیک یا آهنگ فیلم خاصی هم خواستید تو بخش نظرات بگید یا تو تلگرام به آیدی @A_T_N_I پیام بدید تا تو سایت قرار بگیره آهنگ های فیلم در خواستی شما ? ?

عاطفه

عاطفه هستم عاشق هندوستان ، فیلم و آهنگ های هندی و سریالای ترکی =) تا حدی هم مشتاق به تکنولوژی هستم =)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام . وقت بخیر . یه تشکر بابت سایت خوبتون و راحت بودن شنیدن آنلاین یا دانلود آهنگ ها . یکی از دوستانم دو سال پیش موسیقی بی کلام آهنگ dhadak روی برای زنگ موبایلش انتخاب کرده بود و متاسفانه پس از دزیده شدن گوشیش نتونست اون آهنگ رو برام ارسال کنه من خیلی دنبال موسیقی بی کلام این آهنگ گشتم ولی پیدا نکردم میشه اون آهنگ رو برام بگذارید ممنون میشم . این آهنگ برای من یاد آور دوست خوبمه که دیگه در بین ما نیست . ? ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا افزونه بلاک تبلیغ را غیرفعال کنید سپس صفحه را دوباره بارگذاری کنید